Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-03-2007, 12:19   #1
Supermedlem
 
dior sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: langhus / akershus
Meldinger: 1,156
MP Rating: 100% (2)
dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.
sirkus...

... ja, det er da virkelig et vårtegn I går rigget de til her - og da måtte vi jo bare ta turen innom og kikke. Det var kjempe koselig!! Vi satt helt foran - og det var spennende, noen ganger litt for spennende. For man kommer ganske så nært innpå dyrene da... Vi skvatt noen ganger.. hehe... Ikke helt vant til kameler på så nært hold...

Noen av dere som har vært på sirkus i år?? Pleier dere å ta barna med på det??
__________________
klem fra DIOR

www.junev.piczo.com
dior er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2007, 16:29   #2
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,114
MP Rating: 100% (9)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: sirkus...

Å så artig. Litt av en opplevelse det da Vi var litt på sirkus med storpia når hun var mindre, men de siste åra har hun vært sammen med pappaen sin når hun har vært der. Syns fortsatt det er veldig spennende. Rart det der, det er noe spesielt med den lukta og alt. Husker hvor spennende jeg syntes det var når jeg var lita, tom å sitte på de harde trebenkene. Enda nå er jeg ikke så glad i sirkus, syns bare synd på dyra. Men må vel kanskje når litjpia blir større da
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2007, 13:16   #3
Medlem
 
Lonelotte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Langhus
Meldinger: 140
MP Rating: 0% (0)
Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.Lonelotte er fantastisk mot andre.
Sv: sirkus...

Sirkus ja..... det var jeg på sammen med Dior.... lurer på om hun tok mangen bilder jeg...litt vel intern, men det har seg sånn at det var noen som ble litt flaue over all min fotoknipsing...jeg tok ivertfall NOEN....sånn ca. eller skal vi si nøyaktig 193 stk....knis.....eller var det knips....noe i den duren.

Det var veldig morsomt å gå på sirkus igjen, det er noen år siden jeg var på det sist, så min datter på 7 år hadde aldri vært på sirkus før.... på tide, det nå....hun syns ivertfall det var kjempe gøy.
Sist jeg var hadde jeg med meg min sønn og noen kamerater da de var 3 år.... de ble litt redd for alle de dyrene, enda vi satt langt bak. Så jeg ble ikke akkurat bitt av basillen da nei.

Men denne gangen kult
__________________
Livet er herlig dere!

Gutt 1995 jente 1999
Lonelotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2007, 12:22   #4
Seniormedlem
 
Jannis sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,950
MP Rating: 0% (0)
Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.
Sv: sirkus...

Liker ikke sirkus jeg har ikke vært siden jeg var jentunge og har aldri tatt med ungene. Har litt fobi mot hele siruskonseptet (vet egentlig ikke helt hvorfor, og klovner liker jeg IKKE, de er skumle)
__________________
Mamma til gutt -95, gutt -98, gutt f/d -03 og jente -05

Some people only dream of angels. I got to hold one...
Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2007, 07:23   #5
Veteranmedlem
 
C@mill@ sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,542
MP Rating: 0% (0)
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: sirkus...

Ser det er sirkus her også nå om dagen.
Var på sirkus en tur i fjor og som Dior sier så er ikke jeg heller vant til å se en kamel på nært hold ei heller lukte den ... Æsj, de stiiinker...
__________________
Propellen januar 05
C@mill@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:31.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com