Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-09-2006, 16:08   #1
Supermedlem
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 783
MP Rating: 0% (0)
Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.
Trenger modne vognråd

Tidlig ute, jeg vet... Men vogna er det eneste som mangler av barneutstyr, ellers har vi alt til lillenurket kommer. Problemet er at jeg ikke aner hva slags vogn jeg bør velge. Normalt hadde jeg lagt ut dette spørsmålet på SM, men der hadde jeg sikkert bare fått buggissvar eller tilsvarende, og jeg vil ha en litt mer traust vogn. Hittil har jeg sverget til Simo, men det var i den tiden vi hadde gigantisk bil og kunne løfte vogna rett inn. Nå må vi legge sammen vogna og stappe den inn i et helt vanlig bagasjerom, og vi trenger en vogn som ikke er så forferdelig tung. Den må også være lett å legge sammen. Gjerne en kombivogn eller tilsvarende. Hvilke vogner passer mine kriterier? Vi skal kjøpe brukt vogn, så vi trenger en vogn som tåler bruk over lengre tid.

Setter pris på alle modne råd som strømmer inn!
__________________
2001, 2003 og april 2007
Voyager på SM
Albertine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2006, 16:22   #2
Veteranmedlem
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Trenger modne vognråd

Hva med en oth eller en mistral?

Oth'en er en trehjuling med roterende fronthjul. Veier 9 kg og blir lang og flat sammenbrettet. Du bruker bag de første 6 mnd, før du bytter over til sportsdelen. Minus: sportsdelene snur bare fremover ....

Mistral er en firehjuling, kan vel også leveres med roterende fremhjul (heter da S3?) Veier ca 12 kg. Dette er en kombivogn, med softbag i sportsdelen. Het kan sportsdelen snus begge veier

Det er vanskelig å finne en vogn som skal vare hele vognperioden
__________________
Junior 05 og Småen 06.06.08


Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2006, 16:25   #3
Supermedlem
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 783
MP Rating: 0% (0)
Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.
Sv: Trenger modne vognråd

Mistral, er det et eget navn? Er det en Teutoniavogn som heter Mistral? *vognjomfru*
__________________
2001, 2003 og april 2007
Voyager på SM
Albertine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2006, 16:29   #4
Kif
Supermedlem
 
Kif sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: EU
Meldinger: 506
MP Rating: 0% (0)
Kif har en strålende fremtid.Kif har en strålende fremtid.Kif har en strålende fremtid.Kif har en strålende fremtid.Kif har en strålende fremtid.Kif har en strålende fremtid.Kif har en strålende fremtid.Kif har en strålende fremtid.Kif har en strålende fremtid.Kif har en strålende fremtid.Kif har en strålende fremtid.
Sv: Trenger modne vognråd

Buggis, buggis, buggis
(Du trodde du kunne slippe unna?!!??)
__________________
I'm not gonna spend the rest of my life working my ass off and getting nowhere just because I followed rules that I had nothing to do with setting up, okay?!
Kif er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2006, 16:31   #5
Supermedlem
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 783
MP Rating: 0% (0)
Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.
Sv: Trenger modne vognråd

Nå klør det skikkelig i rødprikkefingeren altså!

Hva ER det som er så bra med buggis, egentlig?
__________________
2001, 2003 og april 2007
Voyager på SM
Albertine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2006, 16:32   #6
Seniormedlem
 
Gabriela sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: I et stort hus...
Meldinger: 2,344
MP Rating: 0% (0)
Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.
Sv: Trenger modne vognråd

Sitat:
Opprinnelig postet av Kif
Buggis, buggis, buggis
(Du trodde du kunne slippe unna?!!??)
*rubber-det-inn-rubber-det-inn*
__________________
Gabriela
'92 '02 '04 '07
Gabriela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2006, 16:34   #7
Seniormedlem
 
Gabriela sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: I et stort hus...
Meldinger: 2,344
MP Rating: 0% (0)
Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.
Sv: Trenger modne vognråd

Men hvis du først skal ha en "traust" vogn (dine ord ) så hadde jeg nok kanskje gått for en teutonia ja ...
__________________
Gabriela
'92 '02 '04 '07
Gabriela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2006, 16:38   #8
Veteranmedlem
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Trenger modne vognråd

Mistral er en Teutoniavogn, ja

Jeg valgte å ikke fortelle om bugaboo'en siden du ikke virket så interessert ...

Jeg syns den var helt super som turvogn i byen, men den var helt ubrukelig i all snøen som var i vinter så jeg ville ikke ha hatt den som eneste vogn Jeg var veldig glad i min, lett å trille, lett og nett i baggasjerommet, snur begge veier og god sittestilling for Junior og han sov veldig godt i den.
__________________
Junior 05 og Småen 06.06.08


Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2006, 16:45   #9
Seniormedlem
 
Gabriela sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: I et stort hus...
Meldinger: 2,344
MP Rating: 0% (0)
Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.
Sv: Trenger modne vognråd

Og min lillegutt sitter bedre i buggisen enn i oth'en
__________________
Gabriela
'92 '02 '04 '07
Gabriela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2006, 16:45   #10
Tik
Veteranmedlem
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,536
MP Rating: 0% (0)
Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Trenger modne vognråd

Jeg har TFK joggster twist og er veldig fornøyd med den
Trehjuling som er lett,god å trille og grei å legge sammen.

Ellers så syns jeg Emmaljunga har solide vogner,men de blir ganske mye tyngere da.
Ikke lett og velge vogn nei,det er jo så masse å velge i
__________________

Guttaboys 98 02 & feb.05
Tik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:37.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com