Da er vi hjemme igjen etter et par begivenhetsrike uker
Vi har stukket av i all hemmelighet (nesten i alle fall) og giftet oss i York Register Office den 10. Oktober
.
Foreldrene våre fikk et par ukers varsel, så de fikk være med. Selvfølgelig var også Mathias til stede, men det var også alt
.
Vi hadde en super dag! Først var jeg hos frisør og fikk ordnet hår og sminke, før jeg reiste "hjem" til leiligheten vi hadde leid, og med svigermors hjelp fikk på meg brudekjolen (som jeg forøvrig fikk kjøpt i en butikk i England som spesialiserer seg på brudekjoler for gravide!!!), før vi reiste av gårde på tinghuset.
Sermonien var veldig hyggelig og høytidelig, og Mathias fikk oppgaven med å levere ringer, mens våre fedre var vitner. Etter sermonien dro vi til York Museum Gardens sammen med fotografen for å ta bildene. De har vi ikke fått enda, så jeg legger ved noen bilder som ble tatt med vårt kamera. Naturlig nok var det ikke det kameraet som ble flittigst brukt, men det er jo alt jeg har akkurat nå
Bilde 1 og 2 er fra museumshagen.
Så ruslet vi nedover langs elven Ouse (bilde 3) til en pub for å spise lunsj (bilde 4 og 5), før vi dro tilbake til leiligheten og slappet litt av. På kvelden spiste vi middag på en fin resturant der vi fikk en egen liten "avdeling". Kjempekoselig, for siden vi bare var syv stykker, og alle kjenner hverandre godt og trives sammen, så gikk praten og alle sammen koste seg skikkelig, og selv om Mathias sovnet på en sofa i resturanten, så satt vi jammen og spiste og skravlet i bortimot 5 timer. Mannen holdt til og med en nydelig tale
Dagen ble akkurat sånn vi hadde ønsket oss - personlig, rolig og romantisk
Så hadde vi et par dager til i York, før Mathias reiste hjem med besteforeldrene sine, og vi fikk en 5 dagers bryllupsreise i London - I og med at jeg nå er ca. 30 uker gravid kan jo det bli siste alene-turen på ganske lenge, så det var fantastisk. Vi bodde flott til på Oxford Street, og fikk til og med oppgradert rommet på hotellet. Turen benyttet vi til å slappe av, shoppe litt, se et par musicaler og generelt bare kose oss...
Vi kom hjem i kveld, og er slitne men veldig fornøyde nå. I morgen er det tilbake til hverdagen igjen, men det er i grunn helt greit. Vi har hatt en flott tur og en herlig bryllupsdag, så dette kan vi leve en stund på