Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-09-2008, 19:46   #1
Supermedlem

Kathy sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 881
MP Rating: 0% (0)
Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.
Albueskjell til såre brystvorter

Noen som har forsøkt dette? Har kjøpt meg et par i dag, men lurer litt på hvor lenge de skal sitte på (av gangen) og; bruker man de om natta? trenger virkelig litt avlastning her nå, på kun to dager har jeg gått fra å være helt fin til virkelig au au

Making the decision to have a child is momentous.
It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
~Elizabeth Stone

Kathy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 19:57   #2
Seniormedlem

Lita sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,570
MP Rating: 100% (1)
Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.
Sv: Albueskjell til såre brystvorter

Dette brukte jeg når jeg amma 1 mann.
Jeg hadde de på hele tiden, i allefall så lenge jeg var veldig sår.
Jeg Kokte de i microen.
Disse fikk jeg på sykehuset
Gammel 08-09-2008, 22:12   #3
9na
Supermedlem

9na sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 1,012
9na har en strålende fremtid.9na har en strålende fremtid.9na har en strålende fremtid.9na har en strålende fremtid.9na har en strålende fremtid.9na har en strålende fremtid.9na har en strålende fremtid.9na har en strålende fremtid.9na har en strålende fremtid.9na har en strålende fremtid.9na har en strålende fremtid.

Jeg hadde de også på hele tiden så lenge jeg var sår. Jeg plukka mine på stranda så pusset på dem sånn at det ikke skulle være skarpe kanter. Kokte dem av og til i en gryte jeg

-99, -01,-05
9na er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 22:15   #4
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,143
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg har hørt at de helst ikke skal være på om natten..

har på mine nå jeg.. godt å slippe gnissing mot tøyet.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 22:58   #5
Supermedlem

Kathy sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 881
Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.

Droppet å bruke de om natten jeg og, men de gjorde ihvertfall susen for nå går ammingen greit igjen

Making the decision to have a child is momentous.
It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
~Elizabeth Stone

Kathy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 23:32   #6
Seniormedlem

Lotte26 sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På dansegulvet
Meldinger: 1,898
Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.

De funker kjempebra En god stund siden jeg har brukt dem da......ettersom vesla er blitt fire år, så jeg husker ikke hvor lenge jeg hadde dem på.

.....er en av dem som ikke finner veien ut fra NM....
Lotte26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
albueskjell, brystvorter

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:45.