Hei, jeg har hatt bekkenløsning i begge mine svangerskap men var bedre i ca 1 år etter lillemor ble født i desember 04. De siste årene har det vært litt til og fra med smerter i korsryggen. Har trodd det har vært vanlige ryggsmerter og spist ibux og latt det hele seg selv. Rett før sommeren ble jeg sykemeldt fra jobben pga smerter i korsryggen. Fikk betennelsesdempende medisiner side legen mente det var betennelse i korsryggen. Ble litt bedre men for 2,5 uker siden ble det veldig smertefullt igjen. Gikk til legen og fikk henvisning til kiropraktor. Her ble jeg behandlet for korsrygg smerter frem til vi ikke fikk noe bedring og han ville begynne med bekkenet mitt som han trodde var grunnen til smertene. Tok røntgen i forrige uke og i dag kom svaret. Det var rotasjon i bekkenet, høyre sidet er rotert fremover og venstre siden bakover. Dette har ført til at halebenet stod nesten 65-70 grader på ryggraden hvis noen skjønner hva jeg mener.(jeg så det tydelig selv også) Hadde også slitasje på siste virvelen i ryggraden.
Er det noen som har noe av de samme skadene? Er dette etter bekkenløsningen tror dere? Og hvilken behandling bør jeg forlange? Er sykemeldt 2 uka nå.