Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-09-2008, 20:21   #1
Medlem

Tone-Lone sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 241
MP Rating: 0% (0)
Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.
Bekkenbunnstrening

Jeg syns det er så vanskelig å knipe uten å bruke magemusklene.
Får dere andre det lett til?
Har funnet ut at den beste stillingen er å ligge på magen med det ene beinet litt opp.

Har dere et triks?
Gammel 23-09-2008, 20:26   #2
Medlem

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 277
Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.
Sv: Bekkenbunnstrening

Jeg syns det er best å sitte i lotusstilling, for ellers får ikke setemusklene slappet av. Har ikke noe tips mtp å ikke få med magemusklene da.
Gammel 23-09-2008, 20:48   #3
May
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 728
May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.

Ikke knip så hardt - kanskje!?! Dette er jeg skikkelig dårlig på (får noen påminnelser i blant, f.eks. på trampolina, om at jeg burde knipe litt mer... ), men kjenner i hvert fall at magemusklene kommmer med når jeg kniper for mye. Mener en eller annen trener/instruktør (på mor/barn, trening, tror jeg det var) sa noe om at man egentlig ikke trenger knipe så hardt...
May er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 21:34   #4
Medlem

Tone-Lone sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 241
Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.

Men hvis jeg ikke kniper så hardt så hever ikke området mellom skjeden og endetarmsåpningen seg..
Gammel 23-09-2008, 21:38   #5
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,093
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg fikk best hjelp etter fødsel ved hjelp av vaginalvekter i ulike str og vekter som jeg holdt på 15 minutter hver dag.

Ellers synes jeg reine knipeøvelser er lettest å ta når jeg sitter.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:06.