Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-08-2008, 20:55   #1
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,346
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.
hm Bli kvitt lovehandles kjapt og enkelt?

Jeg har litt "lovehandles" som jeg gjerne vil bli kvitt! Jeg har prøvd å spise sunt, jeg har trent mye siden fødselen for ett år siden (både styrketrening og de siste månedene pilates, men bare på dvd da det ikke finnes trimstudio i nærheten), har trent flere ganger i uka, pluss at jeg har gått tur nesten hver dag, uten at det har hatt noen merkbar effekt på mageflesket. Resten av kroppen er jeg temmelig fornøyd med.

Noen som har en enkel, kjapp og grei "kur"? Jeg jobber 100 prosent og har to barn, på kveldstid etter at ungene har lagt seg, går tiden med til å gjøre div husarbeid som regel, og så slapper jeg av litt, pluss kanskje litt hobbysysler, som å strikke, holde på med bilder, male møbler osv, så jeg har liksom ikke så mye tid til rådighet lenger. Ikke ofte jeg får gått tur heller, som regel bare på helg. Tiden etter jobb og til ungene legger seg, vil jeg helst tilbringe sammen med dem...
Humlesnurr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 21:27   #2
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,093
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bli kvitt lovehandles kjapt og enkelt?

Ja, den som visste det...

Det kjappeste er nok fettsuging. Selv med god, gammeldags og skikkelig kostholdsomlegging og trening er ikke håndtak lett å få bort.
Gammel 24-08-2008, 21:29   #3
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.

Nei, det er virkelig ikke lett å få bort, de er nok der for å bli ser det ut for...
Humlesnurr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 22:25   #4
Medlem

*Tina sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 184
MP Rating: 0% (0)
*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.

På meg så minkar desse om eg har muligheit til å svømme (brystsvømming) mykje! Så ev. andre treningsmetodar der du brukar omlag dei samme musklane skulle kanskje gjere susen ...

*Tina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 22:44   #5
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av *Tina Vis post
På meg så minkar desse om eg har muligheit til å svømme (brystsvømming) mykje! Så ev. andre treningsmetodar der du brukar omlag dei samme musklane skulle kanskje gjere susen ...
Hvilke metoder kan det være da? Har dessverre ikke mulighet til å svømme.
Gammel 24-08-2008, 22:47   #6
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,618
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har kjøpt inn rockering med vekter i håp om en slik effekt... Men for tidlig å si om det virker, for jeg har bare hatt den i tre dager. Men det er sabla gøy, da!

Mars 2004, August 2006
--------------------------------------------------------------

lex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 22:51   #7
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av lex Vis post
Jeg har kjøpt inn rockering med vekter i håp om en slik effekt... Men for tidlig å si om det virker, for jeg har bare hatt den i tre dager. Men det er sabla gøy, da!

Hvordan trener du med den da? Bare rocker med den en liten stund?
Gammel 24-08-2008, 23:13   #8
Medlem

Støv sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 199
Støv er et navn alle kjenner.Støv er et navn alle kjenner.Støv er et navn alle kjenner.Støv er et navn alle kjenner.Støv er et navn alle kjenner.Støv er et navn alle kjenner.Støv er et navn alle kjenner.Støv er et navn alle kjenner.Støv er et navn alle kjenner.Støv er et navn alle kjenner.Støv er et navn alle kjenner.

Anbefaler at du tester ut en lavkarbo-diett. Jeg og mannen er nå inni vår tredje uke på lavkarbo og har gått ned hhv. 4 og 6 kilo. Ingen av oss er i utg. pkt. tykke, men har litt ekstra her og der - dvs underhudsfett som er vanskelig å få bort.

Sjekk ut www.lavkarbo.no så finner du masse info! Om du har tid til litt turgåing + litt situps innimellom, så tipper jeg dette vil gjøre underverker.

(Vi går på ketolysekur - dette finner du masse info om der.)

Lykke til!

lille hybelkanin 3. des. 05 & bittelille lodott 1. feb. 08
Støv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 08:03   #9
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Støv: Takk for tipset. Men, i utgangspunktet har jeg ikke behov for å gå ned i vekt, kroppen min er helt ok som den er (lårene er tom litt for tynne syns jeg). En slik kur vil vel ikke gå løs på bare mageflesket?
Gammel 25-08-2008, 08:10   #10
Supermedlem

Viren sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,022
Viren har et ubeskrivelig bra rykte.Viren har et ubeskrivelig bra rykte.Viren har et ubeskrivelig bra rykte.Viren har et ubeskrivelig bra rykte.Viren har et ubeskrivelig bra rykte.Viren har et ubeskrivelig bra rykte.Viren har et ubeskrivelig bra rykte.Viren har et ubeskrivelig bra rykte.Viren har et ubeskrivelig bra rykte.Viren har et ubeskrivelig bra rykte.Viren har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er desverre umulig å punktslanke seg, det eneste du kan gjøre er å stramme opp ved hjelp av trening - eller da slanking, men du kan ikke selv påvirke hvor på kroppen energien skal hentes fra. Det eneste som i så fall hjelper er fettsuging e.l.
Viren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:19.