Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-09-2008, 21:01   #1
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,452
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Ekkel "smak" i munnen

For litt over 2 uker siden fikk jeg en rar smak i munnen. Det begynte i tannkjøttet oppe. Kjentes tørt ut, og som om det var et belegg der, men det vises ikke. Så ble det samme i kinna. Og dagen etter på hele tunga. Den føltes øm, ala samme følelsen en får når en brenner seg på varm drikke. Det var også vondt å bølye den bakover. Kjentes ut som huden strammer.
Noen dager etter fikk jeg mange godteriprikker (som jeg kaller dem) slike små prikker som svir, men går bort ganske raskt. Jeg hadde 4-5 i munnen på en gang, pluss at jeg fikk sår under tunga. Helt uten videre.
jeg tenkte å ringe lege, men dagen etter gikk alle småsårene bort.
Nå har jeg fortsatt den tørrhetsfølelsen, og det føles som det er et belegg i munnen, selv om ingenting vises.
Jeg har også langt merke til at jeg svir lett i munnen av forskjelligee matvarer. Som om huden har blitt tynnere over alt. Idag spiste jeg ananas biter på jobb, og det svei skikkelig i munnen. Og en pizza jeg har spist en del er plitselig kjempesterk og det svir på leppene.

Jeg skjønner ikke hva det kan være. Tennene har jeg pusset som normalt, og ikke har jeg spist noe annerledes enn før. Det er så rart, det har ikke vært noen forandringer. Planen var å ringe legen, men så glemte det jeg nå før legekontoret stengte idag. Og nå vet jeg ikke om jeg gidder å vente til mandag

Noen som vet hva det kan være? Send meg gjerne pm om dere ikke vil skrive om det her

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:15.