Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-03-2005, 22:15   #1
Supermedlem

Krimia sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Der Nordland er vakr
Meldinger: 626
MP Rating: 0% (0)
Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.Krimia er som en uslipt juvél.
Eplesider-eddikk og vektreduksjon.

Jeg har vært å kjøpt noen eplecider-eddikk-kapsler i går.

Er det noen som har merket at de har klart å gå ned i vekt ved å bruke slike tabletter/ og har søtsuget minsket hos dere?

Kjenner ei som gikk ned sytten kilo etter å ha brukt disse tablettene, hun endret jo kostholdet samtidig så mesteparten av vektreduksjonen var nok pga kostholdsendring. Hun sa at med hjelp av de tabelettene så unngikk hun småspising.

Jeg startet på de tablettene i går, og har ikke småspist noe etter jeg starta på de.
Gubben kom heim og frista med brus og sjokolade, og jeg har ikke rørt det!!!

Kanskje jeg fikk mye viljestyrke og motivasjon igår da jeg var å prøvde klær ???
flere gensre jeg prøvde var rene pølseskinn...... :uhu:
Krimia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2005, 22:24   #2
Medlem

Fellina sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 445
MP Rating: 0% (0)
Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.
Sv: Eplesider-eddikk og vektreduksjon.

Sitat:
Opprinnelig postet av Krimia
Jeg har vært å kjøpt noen eplecider-eddikk-kapsler i går.

Er det noen som har merket at de har klart å gå ned i vekt ved å bruke slike tabletter/ og har søtsuget minsket hos dere?

Kjenner ei som gikk ned sytten kilo etter å ha brukt disse tablettene, hun endret jo kostholdet samtidig så mesteparten av vektreduksjonen var nok pga kostholdsendring. Hun sa at med hjelp av de tabelettene så unngikk hun småspising.

Jeg startet på de tablettene i går, og har ikke småspist noe etter jeg starta på de.
Gubben kom heim og frista med brus og sjokolade, og jeg har ikke rørt det!!!

Kanskje jeg fikk mye viljestyrke og motivasjon igår da jeg var å prøvde klær ???
flere gensre jeg prøvde var rene pølseskinn...... :uhu:
Har gått på vanlig eplesider eddik drikke. Funka god det! (skal begynne igjenn nå så snart jeg slutter å amme )
Lite tips er å Kjøper flasker i dagligvare butikken. (MYE billligere enn kapslene!!!). Blande ut en kork x 3 for dagen. Blander det i vann eller te. Lykke til med vekta da!!
Fellina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:07.