Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-08-2008, 17:57   #1
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 842
MP Rating: 0% (0)
toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.
Fibromyalgi...?

Er det noen her som har det og/eller kjenner litt til det? Jeg har en søster som har fått det påvist og behandling for det; Bowen-teknikk.
Nå vet jeg at dette er arvelig, og jeg har tenkt en del på det i det siste, at det kan kanskje forklare de forskjellige "ledd-og-muskel-smertene" jeg har fra tid til annen diverse steder i kroppen.
Kan noen fortelle meg hvordan dette arter seg utifra deres erfaringer? Jeg har lest litt om det men vil gjærne høre andres erfaringer

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 22:41   #2
VIP-Medlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 5,119
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fibromyalgi...?

Her er en tidligere tråd om FM her inne

http://forum.nybaktmamma.com/showthr...45#post7255045

Her er også et diskusjonsforum for FM'ere:

http://fibromyalgi.diskusjonsforum.n...gi-post-7.html

Håper du finner svar på det du lurer på
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 21:22   #3
Supermedlem

brumma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,345
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 100% (3)
brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.
Sv: Fibromyalgi...?

Takk for linker!!

Medlem av novemberklubben 06 og marsklubben 08
brumma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:01.