Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-10-2008, 11:00   #1
Supermedlem

hegemor_1 sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 520
MP Rating: 0% (0)
hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.
Question Fra man søker til man får svar....

Er det noen som vet hvor lang tid det tar fra man søker om bukplastikk til man får ett svar om at de har mottatt og at man kan komme til en konsultasjon???
Gammel 09-10-2008, 21:41   #2
Seniormedlem

stratos73 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Ålesund
Meldinger: 1,551
MP Rating: 100% (7)
stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.
Sv: Fra man søker til man får svar....

mener det tok 3 uker på Medi3 fra søknad var sendt til jeg var til konsultasjon
Gammel 09-10-2008, 23:03   #3
Seniormedlem

Lotte26 sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På dansegulvet
Meldinger: 1,898
Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.

Tok bare et par-tre uker for meg
Lotte26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 19:30   #4
Supermedlem

Aischa sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 1,457
MP Rating: 100% (2)
Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.

For meg tok det 1 1/2 uke fra henvisningen ble sendt til jeg var inn til konsultasjon.

Aischa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2008, 00:22   #5
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 189
Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.

Beklager at jeg blander meg i tråden, men er dette noe dere betaler selv?

Har fått skikkelig hengemage etter snuppa ble født, og den plager meg skikkelig. Følelsesløs er den og
Gammel 20-10-2008, 16:37   #6
Supermedlem

Aischa sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 1,457
MP Rating: 100% (2)
Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pepper74 Vis post
Beklager at jeg blander meg i tråden, men er dette noe dere betaler selv?

Har fått skikkelig hengemage etter snuppa ble født, og den plager meg skikkelig. Følelsesløs er den og
Jeg får det dekket. Skikkelig hengemage med masse strekkmerker, etter 4 svangerskap og stort vekttap.

Aischa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2008, 23:16   #7
Supermedlem

hegemor_1 sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 520
hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.

Jeg har søkt om å få det dekt Nekter å betale for det selv.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:32.