Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-05-2009, 21:40   #1
Medlem

Leneli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 492
MP Rating: 0% (0)
Leneli har mye å være stolt av.Leneli har mye å være stolt av.Leneli har mye å være stolt av.Leneli har mye å være stolt av.Leneli har mye å være stolt av.Leneli har mye å være stolt av.Leneli har mye å være stolt av.Leneli har mye å være stolt av.Leneli har mye å være stolt av.Leneli har mye å være stolt av.Leneli har mye å være stolt av.
eek Hjelp! Blod fra bryst!

Vær så snill å kom med erfaringer o.l.

Jeg har hatt ganske vondt i høyre bryst en stund nå, det svir hele tiden(inni brystet) og det er enda værre når lillegull ammes.
I stad da jeg ammet han gulpet han plutselig opp blodblannet melk!!!!!
Jeg ble kjemperedd! Han gulpet flere ganger og det var like blodblannet(rød-rosa melk). Så på puppen min og der var det en blodflekk...
Regner med det er fra mitt bryst det har kommet ut blod med melka?!

Det skal sies at vi har kjempet mor sopp/trøske i 4mnd nå, uten å overvinne den... Vi har i går begynt på ny kur med Diflucan, der jeg tar tabletter og han får flytende i munnen..

Kan det være soppen som værker i mitt bryst så det kommer blod ut?
På brystvorten var det et ørlite "sår", men tviler på at så mye blod kan ha kommet ut der..(det ser hvertfall mye ut når det er blanda med melk)..

Uansett om det kommer fra meg, så blir jeg dårlig når jeg tenker på at han skal få det i seg stakar! Og det smaker vel ikke godt av melken med blod i... Prøvde å pumpe 2 timer etter, da var det ingenting spor av blod.....

f. 10.01.09
Leneli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:24.