Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-09-2008, 15:52   #1
Supermedlem

litoja sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: I et hus
Meldinger: 777
MP Rating: 0% (0)
litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.
Hodepine og kvalme

Nå er jeg på dag tre med hodepine og kvalme. Er ikke i for til å gjøre noe som helst, knapt så jeg gidder gå på do.
Hva kan det komme av? Klarer ikke så mange flere dager med dette, har bare lyst til å grave meg ned...

litoja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 16:05   #2
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,318
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hodepine og kvalme

Kom deg til lege for å sjekke det ut Hvis du orker så prøv å sette ord på hvordan smerten er; er den bare på den ene siden av hode, kommer den fra nakken, gir den synsforstyrrelser, hjelper det å ha det mørkt, hvor er det mest vondt, eskalerer kvalmen når hodepinen eskalerer osv.

God bedring - vet hvordan du har det
Suzie Q er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 17:08   #3
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,028
Blogginnlegg: 32
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Du trenger ikke engang være lys- eller lydsky for å ha migrenen, men de aller fleste er det. *følte det var verd å nevne det *

Følg med på hvordan hodepinen er, hvor den sitter og om du har andre plager enn bare den dundrende hodepinen.

Aurora Linnea f. 8.oktober.2007

Strwberri er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 19:37   #4
Supermedlem

litoja sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: I et hus
Meldinger: 777
litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.

Det er ikke veldig kraftig hodepine, men den ligger der å murrer hele dagen. Smertestillende hjelper ikke.
Smerten sitter over hele panna og ut i tinningene.

Lørdag og søndag avskrev jeg det som bilsyke, siden vi kjørte over 3 timer og jeg har blitt mer og mer bilsyk de siste par årene. Men når det enda sitter i så skjønner jeg jo at det ikke er bilsyke.

Eneste måten jeg reagerer på lys er at når jeg myser i skarpt lys blir hodepinen verre og jeg blir mer kvalm. Er også varm i hodet.

Er jeg ikke bedre imorgen tar jeg me en tur til legen.

Har aldri vært plaget med hodepine (får det 1-2 ganger i året), så derfor blir jeg litt oppmerksom når jeg først får det.

litoja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 16:47   #5
Supermedlem

Zanick sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: I nord
Meldinger: 1,183
Zanick er fantastisk mot andre.Zanick er fantastisk mot andre.Zanick er fantastisk mot andre.Zanick er fantastisk mot andre.Zanick er fantastisk mot andre.Zanick er fantastisk mot andre.Zanick er fantastisk mot andre.Zanick er fantastisk mot andre.Zanick er fantastisk mot andre.Zanick er fantastisk mot andre.Zanick er fantastisk mot andre.

Høres ut som migrene, hvis den slår ordentlig ut, så klarer du som oftest ikke å være oppe mer, da spyr du.
Men det finnes selvfølgelig forskjellige typer av migrene.

hvis du har mye å tenke på/stress, så vil det fortsette å murre til du klarer å slappe av, særlig hvis det går ut over nattesøvnen...
Gammel 23-09-2008, 17:24   #6
Supermedlem

turbo76 sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 575
turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.turbo76 har en strålende fremtid.

Ehh - gravid??

;-)

Jeg hadde konstant hodepine og kvalme hele mitt siste svangerskap...

Lillesøster født 12/06/06
Storebror født 01/04/04
turbo76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:57.