Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-07-2004, 23:13   #1
Supermedlem

connie sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Telemark
Meldinger: 1,396
MP Rating: 0% (0)
connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.
Hvor mye brus drikker dere?

Jeg drikker ALT for mye. Jeg er nesten så flau over det at det er vanskelig å fortelle hvor stort problemet er. Jeg drikker kun Pepsi max, men det går mellom 1/2 og 1 liter hver dag. Jeg prøver å ha som regel at jeg alltid skal drikke mer vann enn brus på en dag, men det er sjelden jeg klarer det. Den vesken jeg får i meg er litt melk, litt vann og resten er brus.

Hadde nesten gleda meg til Ane begynte å mase etter det. Det skulle liksom være det sparket i rævva jeg trengte for å slutte. Men hun liker det ikke! Vil overhode ikke ha noe med kullsyre i.

Er det fler her som drikker for mye brus, eller?
Gammel 02-07-2004, 23:14   #2
Æresmedlem

Delfinus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,431
Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor mye brus drikker dere?

Drikker vel nærmere 1 l pr dag jeg og, ikke flink til å drikke vann-det er IKKE godt... Prøver å bytte ut endel med sukkerfri saft da
Gammel 02-07-2004, 23:15   #3
Supermedlem

Louise sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: rogaland
Meldinger: 1,369
Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.

jeg drikke ikke brus jeg
Gammel 02-07-2004, 23:17   #4
Seniormedlem

jippi sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,940
jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.

Drikker lite brus, men skulle drukket mer vann. Glemmer det bare. *løperpåkjøkkenetoghentermer*
jippi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-07-2004, 23:17   #5
Seniormedlem

hildegunn sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 2,810
hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.

Nei,drikker aldri brus!For mye sukker i det...Men drikker vann og appelsinjucie/melk.
hildegunn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-07-2004, 23:18   #6
Supermedlem

Smaaen sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: øst i landet
Meldinger: 730
Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.

For øyeblikket drikker jeg ikke brus,men tar meg en flaske eller ett glass cola når jeg føler for det og det er ofte når jeg er fyllesyk.Kanskje derfor jeg ikke har gjort det på en stund, jeg er jo aldri på "vift" lengre

Er blitt veldig flink å drikke vann i det siste og det er jeg fornøyd med
Gammel 02-07-2004, 23:30   #7
Ise
Æresmedlem

Ise sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: På bygde!
Meldinger: 22,368
Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.

Drikker mye pepsi max og....men bedre det enn å helle i seg Cola.

Jeg er på slanking for tiden og vekten går nedover selv om jeg drikker brus.Noen laster må man jo ha
Gammel 02-07-2004, 23:35   #8
Medlem

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 272
dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.

Er på slanker'n! Så hvis jeg drikker brus blir det Pepsi Max...
Gammel 02-07-2004, 23:35   #9
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,332
Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.

Drikker en halv liter i uka.VELDIG glad i melk,bedre enn brus etter min mening
Også drikker jeg vann
Gammel 02-07-2004, 23:36   #10
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Å hel****
Jeg drikker hver eneste dag.Cola light.
Hva er vann?Hva er melk?
Drikker et glass med vann i mnd.Om jeg er heldig.
Faen,jeg ser jo at jeg må skjerpe meg.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.