Jeg har også litt av det samme problemet.. er 29 år nå snart og hender fortsatt at jeg blir spurt om leg på polet.. Er bare et par år siden jeg gikk som halv på bussen også..
Men tips.. hmm.. vel mannen min ønsket at jeg skulle kle meg mer "damete", ikke at jeg helt skjønte det med det samme.. men har skjønt det litt etterhvert. Nå bruker jeg ofte skjorter, noe som fort gir en litt eldre og "proff" stil. Ellers har jeg også fått litt sansen for tunikaer, men da bruker jeg gjerne en singlet eller en tynn genser under om det er kaldt.
Jakker: Jeg bruker mindre sånn vanlige allværsjakker og prøver å heller bruke den jakken som går litt ned på rumpa, knapper foran og belte (som knytes) i livet.
Bukser: Prøver å bruke litt mer svarte bukser og litt sånn ala dressbukser, og så mørke jeans.. unngår litt slitte og utvaskede jeans.
Jeg handler mindre og mindre klær på bikbok og ungdomsavdelingen på H&M, prøver å tenke mer "voksen dame"
Jeg har fått "forbud" mot hestehale og jeg prøver i stedet å gjøre litt mer med håret. Sette det opp på andre måter eller bruke rettetang.
Bruker litt sminke, men ikke mye. (ofte bruker jeg faktisk ingenting) Da bruker jeg bare mascara og øyenskygge.
Vet ikke om dette var noen tips jeg.. vi er jo alle forskjellige og det som funker for en funker ikke nødvendigvis for andre.. Ellers så må vi også bare lære oss å sette pris på at vi holder oss ung.