Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 20:37   #1
Supermedlem

kAninen sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,214
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
Lei av å se så ung ut!!

Jeg er 26 år og jobber som lærer. Alle de eldre elevene (som har litt kontroll på alder kontra utseende) synes jeg ser ut som 20-22... Min kjære er 6 år eldre enn meg så vi har mange venner på 30 + som jeg føler at jeg kommer mer overens med enn de på min alder.

Så kommer problemet. Jeg vet at jeg ser så ung ut pga klær. Det er utrolig mye fine klær i butikkene nå........................... som jeg er livredd Jeg har ganske store pupper, så jeg må ha klær som gjør at jeg ikke ser større ut. De må gjerne gå inn i midjen, for da ser jeg tynnere ut. Er det noen som har noen tips til meg??? Har halvlangt hår.. det spares.. Sminken er sånn helt ok, men sliter med øyevippene mine. De er rette og ikke så lange... noen som har noen bra maskaratips også??

Noen som generelt vil dele sine hemmeligheter????
Gammel 02-09-2008, 20:52   #2
Supermedlem

gullli sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,233
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lei av å se så ung ut!!

Jeg er 27 og blir fortsatt spurt etter leg når jeg kjøper øl og vin. Synes nesten det er litt morsomt jeg, da Spesiellt når jeg blir kjeftet på i kassen på polet fordi jeg ikke har leg klart når det står man skal vise det uoppfordret når man er under 25

Men til saken! Jeg er passe slank med store pupper (70 F/G) og har også problemer med klær. Det viktigste har jeg funnet ut er utringingen. Det er mye mer flatterende med v-hals eller litt vide utringinger, og jeg må unngå runde utringinger som går helt opp til halsen. Som lærer er det jo viktig å passe på at utringingen ikke er for dyp, det kan lett føre til distraksjoner for elevene kan jeg tenke meg
Skjørter er genialt om du finner noen som er litt innsvinget og om du kan knappe dem over brystet uten at knappene gliper for mye
Ellers er det greit for meg iallefall med enkle singleter med cardigan o.l utenpå
Har og problem med at gensere blir for korte pga brystene, men nå er det jo mange singleter ol som er lange og greie å ha under en topp/genser som ellers ville vært for kort.
Ang sminke... Jeg vet ikke hvor mye du bruker, men generelt ser en yngre ut jo mer en putter på ofte. Spesiellt når det gjelder foundation og brunkrem. Lancome har gode mascaraer, jeg bruker hypnose og er kjempefornøyd

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 20:54   #3
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,007
Rainer Maria har en strålende fremtid.Rainer Maria har en strålende fremtid.Rainer Maria har en strålende fremtid.Rainer Maria har en strålende fremtid.Rainer Maria har en strålende fremtid.Rainer Maria har en strålende fremtid.Rainer Maria har en strålende fremtid.Rainer Maria har en strålende fremtid.Rainer Maria har en strålende fremtid.Rainer Maria har en strålende fremtid.Rainer Maria har en strålende fremtid.

Har ikke så mange tips nei. Jeg er bare glad for å se ung ut. Da jeg skulle handle vin til vinlotteriet på jobb ble jeg spurt om legitimasjon. Jeg er 30 år og har tre barn.

Da minstemann(gutt altså) var rundt året sto jeg og han i heisen på et kjøpesenter. Det kom et eldre ektepar inn i heisen og henvendte seg til guttungen; "Førr ei fin lita pie, e du og ho storesøster på bytur?"

Jeg kler meg heller ganske anstendig siden jeg er lærer og rollemodell. Ikke noe kritikk til deg altså. Puppene mine er ikke så store lenger etter tre lange runder med amming. Sminke har jeg null peiling på.

Sist endret av Rainer Maria; 02-09-2008 kl 20:57.
Rainer Maria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 20:59   #4
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,093
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Dere må gjerne få noen år fra meg.

Som 15-åring fikk jeg handle på polet uten legg og sånn har det gått fremover. Det er allikevel bare kult å bli tatt for eldre enn en er frem til en viss alder...

Jeg ble en gang tatt for å være 30 av to ulike på en dag da jeg var 18. Det var ikke kult...

Nei, da vil jeg nok heller bli spurt om leg
Gammel 02-09-2008, 21:01   #5
Supermedlem

kAninen sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,214
Blogginnlegg: 1
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg og synes det er viktig å kle seg anstendig, noe som fort kan slå feil med store pupper.. hehe. Men, nå har jeg og jentene i 7. nesten de samme klærene, bortsett fra at de er litt mer for-seg-gjort....

Noen ganger tror jeg at jeg ønsker meg en litt søt, hippie inspirert stil, andre ganger litt rocka og noen ganger litt sporty... gudene vet altså..
Gammel 02-09-2008, 21:13   #6
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,032
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Jeg er 26 år,og har samme "problem". Synes det bare er morsomt jeg!! Var en som sa etter jeg fikk lillebror, ".... du blir jo yngre og yngre jo flere barn du får du!..." Så nå tørr ikke jeg få flere barn!
Har ei søster som er 5 år yngre enn meg, og folk flest mener hun ser 5 år eldre ut enn meg... Var ikkeno morro å høre for noen år siden, men nå synes jeg det er bare morro!
Synes du og bare skal være glad for at du holder deg ung!
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 21:18   #7
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,457
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Har dessverre ingen tips da jeg har samme problem som deg...en dag på jobb her så kom vaskedama bort og spurte om jeg hadde noen venninner som kunne tenke seg å vaske litt i skoleferien, for man slapp jo å trekke skatt før man var 18 eller 16 år.....

Jeg er 25......og blir tatt som en 18 åring eller kanskje i verste fall en 16 åring
*Linda* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 21:38   #8
Veteranmedlem

Missi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,023
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg blir også tatt for å være yngre enn jeg er .
Jeg lå på sykehus og da en sykepleier hørte jeg hadde 3 barn så fikk hun sjokk...det gikk ikke an for min alder.
Hvor gammel tror du jeg er da spør jeg lattermild?
21sier hun og mener det
jeg er 27sier jeg og ler
Hun:

Hun syns jeg var sååå heldig fordi hun alltid ble tatt for å være eldre enn det hun var
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 19:07   #9
Moderator

Tulla1 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 3,951
MP Rating: 100% (1)
Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har også alltid blitt tatt for å være yngre enn det jeg er. Frustrerende når jeg var yngre, men nå når jeg er 34 så synes jeg det er topp.
Dagen min er reddet når noen tipper at jeg er 24.

-99 og -01
Tulla1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 19:54   #10
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,136
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har også litt av det samme problemet.. er 29 år nå snart og hender fortsatt at jeg blir spurt om leg på polet.. Er bare et par år siden jeg gikk som halv på bussen også..

Men tips.. hmm.. vel mannen min ønsket at jeg skulle kle meg mer "damete", ikke at jeg helt skjønte det med det samme.. men har skjønt det litt etterhvert. Nå bruker jeg ofte skjorter, noe som fort gir en litt eldre og "proff" stil. Ellers har jeg også fått litt sansen for tunikaer, men da bruker jeg gjerne en singlet eller en tynn genser under om det er kaldt.

Jakker: Jeg bruker mindre sånn vanlige allværsjakker og prøver å heller bruke den jakken som går litt ned på rumpa, knapper foran og belte (som knytes) i livet.

Bukser: Prøver å bruke litt mer svarte bukser og litt sånn ala dressbukser, og så mørke jeans.. unngår litt slitte og utvaskede jeans.

Jeg handler mindre og mindre klær på bikbok og ungdomsavdelingen på H&M, prøver å tenke mer "voksen dame"

Jeg har fått "forbud" mot hestehale og jeg prøver i stedet å gjøre litt mer med håret. Sette det opp på andre måter eller bruke rettetang.

Bruker litt sminke, men ikke mye. (ofte bruker jeg faktisk ingenting) Da bruker jeg bare mascara og øyenskygge.

Vet ikke om dette var noen tips jeg.. vi er jo alle forskjellige og det som funker for en funker ikke nødvendigvis for andre.. Ellers så må vi også bare lære oss å sette pris på at vi holder oss ung.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:40.