Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-02-2008, 18:57   #1
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,494
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Litt spørsmål om hair extension

Hvor får man tak i billig?
Ser at de selger på QXL bl.a. men er det god nok kvalitet?
Hvor mange trenger man egentlig? Sånn ca.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2008, 19:11   #2
Veteranmedlem

Pinky sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,098
MP Rating: 0% (0)
Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Litt spørsmål om hair extension

Vet ikke hvor på nett man kjøper dette, da jeg kun har gjort dette til frisøren 2-3 ganger...tror nok det er stor forskjell på kvaliteten i håret

Om du bare skal fylle i, er det bare å prøve seg frem...et par bunter, mens om du skal forlenge håret trenger du nok noen bunter for at det blir tykt og fint ca.4 kanskje (kommer litt an på hvor mange strimler det er i pakken)

Pinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2008, 19:13   #3
Veteranmedlem

Pinky sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,098
Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.

Tillføyer; vil egentlig anbefale deg å gjøre det profesjonellt hos frisøren ellers kan du risikere å stå der med DET "ullhåret" hvor du ikke har sjangs å få børsten gjennom det!

Pinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2008, 19:18   #4
VIP-Medlem

Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skal gjøre det hos frisør, men fikk et tips om å kjøpe håret et annet sted.
Frisøren har dyr innkjøpspris.

Pakkene jeg har sett inneholder 100 / 200. (750,- / 1800,- )
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2008, 13:14   #5
VIP-Medlem

Litt problemer med frisøren jeg egentlig skulle bruke.

Hvilke frisører tar egentlig på seg jobben med å sette i hår man har kjøpt privat?
...og blir det sånn ca. like dyrt som om man hadde kjøpt håret der?
Gammel 22-02-2008, 13:27   #6
Seniormedlem

Beverly sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,246
Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.

Jeg trodde ikke frisører satte på "privatkjøpt" i det hele tatt.

Hvem står da ansvarlig for kvaliteten?
Beverly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2008, 13:30   #7
VIP-Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Beverly Vis post
Jeg trodde ikke frisører satte på "privatkjøpt" i det hele tatt.

Hvem står da ansvarlig for kvaliteten?
Det var det jeg tenkte på også. Kanskje folk gjør det hos bekjente som er frisører.
Gammel 22-02-2008, 13:30   #8
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,064
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kan kjøpe billig å få en frisørvenninne til å sette dem på. Har du mulighet til noe sånt?
Gammel 22-02-2008, 13:38   #9
VIP-Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Jeg kan kjøpe billig å få en frisørvenninne til å sette dem på. Har du mulighet til noe sånt?
Jeg har ingen venner som er frisører.
Gammel 22-02-2008, 13:43   #10
Seniormedlem

Beverly sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,246
Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.

Hmmm.... Jeg hadde nok ville kjøpt via en frisør.

Selv bruker jeg hår og produkter fra MO-VE Greath Lenghts (www.greatlengthshair.net)

Har 150 fester på 30 cm. Mitt eget hår er til skuldrene.

Sist endret av Beverly; 22-02-2008 kl 13:47.
Beverly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:34.