Jeg har den senere tid hatt mange "luftblemmer" på fingrene, og dette er hud jeg da kan dra av uten smerter. Disse områdene blir etterhvert ganske store. Det gjør ikke vondt å dra av skinn på fingrene, det virker som det er ny hud under allerede... Og jeg kan dra av skinnet utenfor disse luftblemmene også uten av det gjør vondt eller blir sårt.
Lurer på hva dette kan være. Ser for meg mangel på noe vitamin etc. Noen som har opplevd dette og kan dele erfaringer?
__________________ f.01 f.02f.05
Min form for husarbeid er å feie over rommet med blikket.
Kan det være Pustolosis Palmoplantaris? En spesiell type psoriasis som bare angriper hender og føtter. Har du tendenser til å veldig tørr og hard hud på hender/føtter, og ev. sprekker?
Kan det være Pustolosis Palmoplantaris? En spesiell type psoriasis som bare angriper hender og føtter. Har du tendenser til å veldig tørr og hard hud på hender/føtter, og ev. sprekker?
Kan det opptre sammen med "vanlig" psoriasis også? Det vil i såfall forklare mye for min del..
Beklager avsporing, HI