Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2008, 19:12   #1
Medlem

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 264
MP Rating: 0% (0)
Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.
Magebelte - noen med erfaring?

Uff, jeg har fortsatt veldig stor mage og sliter endel med dette både fysisk og psykisk... Får ikke på meg normale bukser og ser generelt gravid ut enda..

Så har jeg da hørt at man kan dra fordeler av å bruke magebelte..

1. Hvor får man kjøpt? Nettbutikk?
2. Funker det?
Gammel 04-09-2008, 11:15   #2
Medlem

Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.Karette har mye å være stolt av.
Sv: Magebelte - noen med erfaring?

Dytter litt på denne, må jo være noen her inne som har erfaring med dette beltet
Gammel 04-09-2008, 11:21   #3
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Rogaland
Meldinger: 282
Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.

Jeg vet mange som har god effekt av buksekorsett da? har du prøvd det?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 04-09-2008, 11:29   #4
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,345
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.

Skal dette liksom hjelpe til at man får mindre mage da eller? Tror kanskje jeg hadde fått vondt i magen av å gå med press på den hele tiden...
Gammel 04-09-2008, 13:39   #5
Medlem

Buksekorsett har jeg hverken hørt om eller sett før, hvor kan man få kjøpt det?

Ettersom jeg har hørt skal magebelte "trene" magemusklene dine, og det er ikke et korsett, mer som en bandasje... Men, håper noen vet mer om dette, for jeg er ganske blank...
Gammel 04-09-2008, 13:43   #6
Supermedlem

Høns sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,074
Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.

Har lest at å binde noe rundt magen skal hjelpe. Dette har jeg lest i Manma for første gang av Nylander og andre steder. Selv bruker jeg gravidebukser, de minste jeg har fått på meg med elastikk over magen. Jeg kjøpte også noen monstertruser, men de gikk rett i søpla Strømpebukser med hold-in bør vel ha samme funksjon. Du kan også binde annet rundt for å se om det funker for deg før du kljøper et magebelte.
Gammel 04-09-2008, 14:42   #7
Medlem

Bella71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Meldinger: 358
Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har samme problemet, får ikke sammen magemusklene.
Magen stikker rett ut (jeg er liten ellers), og jeg ser gravid ut (jeg har blitt både spurt og gratulert).

Jeg tror de er ødelagde. Jeg har bestilt meg et magekorsett på ebay, som jeg skal bruke når jeg f.eks. ahr på kjole.
Gammel 04-09-2008, 15:49   #8
Medlem

Bella71 - det er forferdelig når slike ting skjer... Føler meg bare trygg når jeg er sammen med sønnen min, for da skjønner alle at jeg ikke er gravid..

Langvarig bruk av magebelte skal være veldig gunstig for magemusklene, men jeg tror ikke på det før noen med erfaring kan si det samme..
Gammel 04-09-2008, 16:07   #9
Supermedlem

kengumamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Setermoen
Meldinger: 1,136
MP Rating: 100% (3)
kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bella71 Vis post
Jeg har samme problemet, får ikke sammen magemusklene.
Magen stikker rett ut (jeg er liten ellers), og jeg ser gravid ut (jeg har blitt både spurt og gratulert).

Jeg tror de er ødelagde. Jeg har bestilt meg et magekorsett på ebay, som jeg skal bruke når jeg f.eks. ahr på kjole.

Jeg var hos legen for noen dager siden og fikk vite at magemusklene har revnet... er slank ellers, men ser ut som jeg er gravid ennå, magen bare deiser ut (ganske høyt oppe)... hun har sendt brev til plastisk kirurg som skal ringe meg så jeg får en time, må mest sannsynelig sy sammen magemusklene igjen!! I mellomtiden fikk jeg beskjed om å få tak i magebelte eller tubigrip som noen kaller det... SVigerinna mi er sykepleier og skulle få tak i det på sykehuset...

kengumamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:08.