Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2008, 08:19   #1
Medlem

mamma-til-en-prins sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 50
MP Rating: 0% (0)
mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.
rockering:) flere som rocker?

Jess.. jeg har fått meg rockering med vekter.. er 3 dagen jeg rocker.. er fortsatt bare der at jeg rocker i 1 til 2 minutt.. gjør litt vondt ja Klikk på bildet for å se det i full størrelse. men er gøy da flere rockere der ute?? når slutta det å bli vondt? har fått en litn blåflekk nå ja.. men er vell bare å ta en litn pause åg da

Sist endret av mamma-til-en-prins; 06-10-2008 kl 08:26.
mamma-til-en-prins er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 08:34   #2
Moderator

Diddlina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,983
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: rockering:) flere som rocker?

Skulle gjerne vært en "rocker" er også,
men....den bare faller ned

Samme kor mykje eg prøver,
faller ringen i bakken før eg har fått sukk for meg

Flinke du som får det til da
Å "rocke" er kjempe bra trening for magen
Gammel 06-10-2008, 08:44   #3
Medlem

mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.

du den datt litt i begynnelsen på meg ogsåKlikk på bildet for å se det i full størrelse.men trikset er å snurre skikkeli fort i starten så henger den godt på! Bare ikke å gi opp.. ja de sier det skal være bra trening.. men skal vell godt gjøres å få bort alt det overflødige til meg..Klikk på bildet for å se det i full størrelse... men jeg går turer også nå da.. er ikke noe flink til å løpe å sånt.. spørs om jeg orker å gå tur i dag da.. det høljer ned med regn i dag og blåser rimelig myeKlikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 06-10-2008, 09:12   #4
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,696
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

Hvor har du kjøpt denne rokkeringen?
Gammel 06-10-2008, 09:30   #5
Medlem

jeg kjøpte den fra usa ble ca 350kroner inkl frakt.. betalte ikke toll!
her er nettsida

http://www.sports-hoop.com/main_howtochoose.html
Gammel 06-10-2008, 09:52   #6
Æresmedlem

Lilith sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 13,480
Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.

Å det har jeg lyst på også.. kjøpte hoppetau her om dagen, men så bor vi litt rangt så det er ingen steder inne det er plass til å hoppe. hehe.. men rockering kanskje det er plass til.. vi gjorde jo det når vi var små, men det spørs om ikke det er litt vanskeligere nå.
Gammel 06-10-2008, 09:55   #7
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,465
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Joda.. jeg gjorde det... Eneste problemet er at 3 dager etter at jeg fikk den testet jeg positivt og man skal ikke bruke den som gravid. Skal ta det igjen etter fødsel
Gammel 06-10-2008, 12:30   #8
Medlem

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. vi har også litt lita stue.. men jeg skyvde sofaen litt bak så gikk det braKlikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Åj.. vart du gravid ja..ja da er det ikke lurt å rocke rundt.. har tenkt tanken selv faktisk.. om jeg plutselig hadde blidd gravid uten at jeg hadde vist det selv.. Klikk på bildet for å se det i full størrelse... men jeg blir da ikke det har da prevensjon men ja du må rocke etterpå ja grattis forrestn me graviditeten da jeg fødte for 4 mnd siden.. hadde keisersnitt itillegg så det er kanskje lurt å trene opp magemusklene..
Gammel 06-10-2008, 15:10   #9
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,465
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Første tiden er det nok ikke farlig å rocke, det er nok mer når magen stikker opp av bekkenet den ikke har godt av den stimuleringen rockingen gir
Gammel 06-10-2008, 15:20   #10
Æresmedlem

Lilith sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 13,480
Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.

He he smart å ommøblere litt ja, da kanskje jeg får plass også. Syns det er litt skummelt å bestille fra utlandet jeg da, betalte du med visakort da eller?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:39.