Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-03-2005, 16:33   #1
Medlem

Q-tip sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 367
MP Rating: 0% (0)
Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.
Selvbruningskabinett

Er det noen som har prøvd selvbruningskabinett? Jeg har vært og brunet meg i dag, og har fått fin farge. Jeg gikk inn i et slags dusjkabinett, og maskinen sprayet meg - jeg slapp å stå foran en dame som sprayet....
Jeg var på Puls på Askøy - er det andre som har prøvd der?

Føler meg fresh og fin, klar til party i kveld! ;-)
Gammel 05-03-2005, 18:09   #2
Veteranmedlem

*Anita* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Sørlandet:)
Meldinger: 4,055
MP Rating: 100% (1)
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.
Sv: Selvbruningskabinett

Sitat:
Opprinnelig postet av Q-tip
Er det noen som har prøvd selvbruningskabinett? Jeg har vært og brunet meg i dag, og har fått fin farge. Jeg gikk inn i et slags dusjkabinett, og maskinen sprayet meg - jeg slapp å stå foran en dame som sprayet....

Har kun blitt sprayet av en dame

*Anita* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2005, 22:32   #3
Seniormedlem

Beverly sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,246
Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.

Hei, ble du fornøyd? Jeg så et slikt på et senter i Oslo i går. Kostet 300 kr.

Var det flere farger og velge i?

Håper du hadde et fint 30-års lag!!!
Beverly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2005, 23:17   #4
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Beverly
Hei, ble du fornøyd? Jeg så et slikt på et senter i Oslo i går. Kostet 300 kr.

Var det flere farger og velge i?

Håper du hadde et fint 30-års lag!!!
hvor i Oslo har de det? Jeg vil, men vil helst slippe strippe foran dame
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-03-2005, 23:20   #5
Supermedlem

Bianca sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 562
Bianca er et navn alle kjenner.Bianca er et navn alle kjenner.Bianca er et navn alle kjenner.Bianca er et navn alle kjenner.Bianca er et navn alle kjenner.Bianca er et navn alle kjenner.Bianca er et navn alle kjenner.Bianca er et navn alle kjenner.Bianca er et navn alle kjenner.Bianca er et navn alle kjenner.Bianca er et navn alle kjenner.

Jeg har prøvd det og ble også fornøyd
Men bikinien min ble ødelagt da
Gammel 07-03-2005, 20:33   #6
Medlem

Q-tip sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 367
Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bianca
Jeg har prøvd det og ble også fornøyd
Men bikinien min ble ødelagt da
Jeg sto i bare nettoen jeg, da....! Vil jo være like brun overalt, og så lenge ingen kunne se meg inni der, så synes jeg det var ok.
Gammel 07-03-2005, 21:48   #7
Supermedlem

scoop sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 1,275
scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Q-tip

kan jeg spøre hva du måtte betale?? fikk du god farge??
Gammel 07-03-2005, 21:54   #8
Æresmedlem

Lilith sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 13,481
Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.

Oj, sånn vil jeg å!!
Gammel 08-03-2005, 08:57   #9
cecilieH
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg også vil.
Litt rar jeg, men jeg synest det virker litt skummelt.
Var det ikke Chandler, i Friend som ble megabrun på kun en side?
Kan jeg også risikere det.

Kan jeg spør hvordan det funker.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2005, 09:16   #10
Medlem

regmo sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: vestfold
Meldinger: 195
regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.

hvor lenge sitter fargen
regmo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:02.