Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-10-2008, 22:48   #1
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,329
MP Rating: 0% (0)
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.
Tannverk :(

Har tannverk og skal til tannlegen imorgen,er så reeedd...jeg ser at jekselen er mørk og det er rødt rundt den,er vel betent da?

Blir det rotfylling på meg da tro,noen som har innspill? føles like vondt nå som da jeg måtte trekke en visdomstann

Og hva koster det sånn ca å enten borre et stort hull,eller rotfylle? *angst*

Jeg har ordentlig tannlegeskrekk,så jeg gruer veldig...bare håper at bedøvelse vil hjelpe masse...

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 22:49   #2
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,329
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.
Sv: Tannverk :(

Har vært der og trakk tanna! Kostet meg 1000 kr...jeppda. Men da var det gjort.

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 23:06   #3
Supermedlem

Fluen sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 508
Blogginnlegg: 10
Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.
Sv: Tannverk :(

Uff, god bedring

Fluen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:00.