Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-09-2008, 09:01   #1
Supermedlem

IngentingTingeling sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Verdens navle
Meldinger: 1,111
MP Rating: 0% (0)
IngentingTingeling har slått av rykte
Tørre albuer og knær

Det siste halvåret har jeg vært plaget med veldig tørre albuer og knær, har prøvt å smøre med fettkremer o.l men ingenting hjelper. Noen som har noen gode råd?
Gammel 17-09-2008, 09:22   #2
VIP-Medlem

~Froggie~ sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Stavanger
Meldinger: 5,495
Blogginnlegg: 1
~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tørre albuer og knær

Psoriasis?

Storesøster 280202 og lillesøster 090104.
~Froggie~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 12:56   #3
Supermedlem

IngentingTingeling sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Verdens navle
Meldinger: 1,111
IngentingTingeling har slått av rykte

Sitat:
Opprinnelig postet av ~Froggie~ Vis post
Psoriasis?
Huff nei jeg håper ikke det er det Hva kan jeg gjøre med det da?
Gammel 18-09-2008, 13:27   #4
Seniormedlem

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Gode gamle Moss
Meldinger: 1,679
Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.

Har hatt samme problemer med albuer og knær. Jeg gikk til hudlege, men det var ikke psoriasis i mitt tilfelle. Jeg ble anbefalt å kjøpe en krem på apoteket som heter Essex. Den er genial! Etter to-tre dager var jeg kjempefin på både albuer, knær og hendene mine. Anbefaler deg virkelig å prøve den!

Mamma til to flotte jenter, juni-98 og juli-05
Trolljenta25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 15:12   #5
VIP-Medlem

~Froggie~ sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Stavanger
Meldinger: 5,495
Blogginnlegg: 1
~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av IngentingTingeling Vis post
Huff nei jeg håper ikke det er det Hva kan jeg gjøre med det da?
Det finns salver til det. Med kortison.
Ellers hjelper sol og saltvann. Husk hvertfall å smøre deg godt og holde huden fuktig, uansett når hun har tørr hud.
Dra til legen og undersøk.

Storesøster 280202 og lillesøster 090104.
~Froggie~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 16:03   #6
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,318
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Av alle ting: SilkCure med dødehavssalt (kalles også 60 second spa) og Aderma exomega krem fra apoteket (er for atopisk hud). SilkCure har jeg kjøpt hos frisøren. Ser litt humbug ut, men gjør underverker

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

http://www.sleekhair.com/2540.html
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:13.