Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-02-2007, 17:04   #1
Juniormedlem

Manuela sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 19
MP Rating: 0% (0)
Manuela er som en lysfontene.Manuela er som en lysfontene.Manuela er som en lysfontene.Manuela er som en lysfontene.Manuela er som en lysfontene.Manuela er som en lysfontene.Manuela er som en lysfontene.Manuela er som en lysfontene.Manuela er som en lysfontene.Manuela er som en lysfontene.Manuela er som en lysfontene.
Vannkopper i voksen alder..

Noen som har hatt det?
Nå herjer det vannkopper i barnehagen til gutta og etter samtale med min mor har visst ikke jeg heller hatt det..
Blir man veldig dårlig?
Gammel 15-02-2007, 17:34   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Vannkopper i voksen alder..

Hadde en venninne på høyskolen for mange år siden,hun fikk vannkopper da hun var ca 20. Og hun ble veldig syk. Hun fikk mange prikker, og det klødde jo, men i tillegg fikk hun veldig høy feber, og var rett og slett skikkelig dårlig, så moren kom og hentet henne, og det var flere timers kjøring hver vei for henne, men hun var som sagt skikkelig syk.
  Svar med sitat
Gammel 15-02-2007, 17:51   #3
Seniormedlem

Antiga sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,424
MP Rating: 0% (0)
Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.

Generelt sett blir man dårligere når man er voksen. Men det skjedde ikke meg. Jeg ble smittet av sønnen min, og han var langt sykere enn jeg. Jeg fikk bare noen kløende prikker og ingen feber.
Men tror nok jeg slapp veldig billig unna.

Jeg vil heller bli mislikt for den jeg er, enn likt for den jeg ikke er.
Antiga er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-02-2007, 17:59   #4
Seniormedlem

Hermine sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Alta
Meldinger: 2,489
MP Rating: 100% (6)
Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.

Jeg fikk vannkopper da jeg var nesten 30 år, og jeg ble skikkelig syk. Minst 1000 vannkopper som klødde infernalsk og høy feber. Var sykemeldt i nesten 2 uker.
Det var fryktelig.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:55.