Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-06-2009, 18:05   #1
Medlem

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 50
MP Rating: 0% (0)
tjomi er en ukjent størrelse akkurat nå.
Vondt å tisse... Normalt?

Jeg har hatt ful åpning og KS, så regnes som både fødene og KS...

Ca 1 uke etter at snuppa kom ble det vondt å tisse... Dette går bare på. Ringt føden og vært hos legen med urinprøve. Ikke UVI.... Er nå 15 dager siden fødsel. Har holdt på i litt over 1 uke...

Andre som har opplevd dette?
Går det over av seg selv? Erfaringer?
Gammel 29-06-2009, 18:51   #2
Veteranmedlem

Ariadne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 3,565
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vondt å tisse... Normalt?

Anbefaller spyling med dusjen/imsdalflaske med vann når du tisser.

Besøk gjerne Min hobby krok og si hva du syns
Ariadne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-06-2009, 19:45   #3
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Ariadne Vis post
Anbefaller spyling med dusjen/imsdalflaske med vann når du tisser.
Det er ikke der nede det er vondt, det er lenger oppe i magen. Mista litt styring på hvilke kroppsdel, men faktisk rundt snittet...
hmmm....

Monielle: de sa på sykehuset at det ikke var vanlig nei. Men de regna med en UVI.

Blir spennende å høre hva lengen og div har funnet ut i morgen... (ringte i ettermiddag, men da var jeg på badet med snuppa.. Har ikke ringt igjen så da er det iallefall ikke noe som må skje i kveld..)
Gammel 30-06-2009, 16:13   #4
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 1
Notie er en ukjent størrelse akkurat nå.

Jeg fødte vaginalt og hadde ingen problemer de første dagene, men et par uker etter fødsel begynte det å gjøre vondt å tisse. Ikke i urinrøret, som ved typisk UVI, men lenger oppe, i blæra liksom.. jeg ble sjekket for UVI og gikk også til gynekolog som tok innvendig UL, men alt så bra ut. Allikevel gikk det 2,5-3 mnd før det ga seg, og fremdeles kjenner jeg det en sjelden gang, nå er det fire måneder siden fødsel. Aner ennå ikke hva det skyldtes, men siden det blir bedre og bedre bekymrer det meg ikke lenger.

Lykke til, håper det går seg til!
Notie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-07-2009, 13:12   #5
Medlem

Ser ut som det ikke er UVI iallefall. Ikke hørt noe mer fra legen og da er prøvene fine...
Får bare se ann litt her da...
Gammel 29-06-2009, 19:08   #6
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 4,898
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg opplevde ikke det, selv om jeg hadde samme fødselsopplevelse som deg.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:37.