Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-11-2008, 06:17   #1
Supermedlem

Mariam sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 549
MP Rating: 0% (0)
Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.
Lørdag!

Ja, nå sitter jeg her på nattevakt igjen da og da har jeg tid til å skrive litt. Blir sjeldent at jeg har tid til å skrive ellers..

Ser vi bare er 17 stk på den "hemmelige" klubben vår... Hmm vi trenger 3 stykker til. Ingen flere som er med???

Mannen kom hjem fra Voss igjen i går, såååå godt å se han. Aisha ble helt i ekstase når han kom og sa baba baba baba (betyr pappa på swahili) resten av kvelden. Selv når vi hadde lagt henne hørt vi baba? fra soverommet. Ganske så søt.

Denne nattevakten har vært rolig... Kom inn en dårlig pasient nå på slutten, men ellers har de fleste sovet. Og dette er en avdeling det pleier å være litt action. Sjeldent at det er sååå stille. Men skal ikke klage, man trenger noen rolige vakter i blandt også.

Her er det skikkelig ruskevær så ser ikke akkurat fram til å gå ut, men da er det bare enda deiligere å komme hjem til en god seng med en varm armkrok å krype inntill.

Dere får ha en god dag damer..

Og forresten, gratulerer med bursdagsjentene igår. Hipp hipp hurra.
Gammel 15-11-2008, 07:25   #2
Supermedlem

Frk. Watson sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 747
Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.
Sv: Lørdag!

Godt å få hjem mannen Mariam

Tidlig oppe her. Min tur å stå opp med dem i dag selv om jeg angret da jeg forsto at jeg har fått mensen Skal besøke mamma i dag ellers ingen planer enn den vanlige handlingen. Skal ut på lekeplassen da med jentene. Har gledet meg hele uken til å være litt sammen med dem.

Ja meld dere på så vi kommer igang med det lukkede forumet!

Livet er 10% hvordan du har det og 90% hvordan du tar det.
Frk. Watson er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2008, 07:46   #3
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 846
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

God morgen, damer!

Tidlig morgen her også. Hele uka har Bastian sovet til nærmere åtte, men i dag var det ingen bønn fra syv. Han var helt turo i natt, og jeg tror ikke vi sovnet før rundt to engang. Så i dag skal vi ha dupp sammen tenker jeg. Skal ut en tur og kjøpe blomster til vertene i kveld, og ellers leke og kose oss. Mannen er på vei hjem, og lander om et par timer.

Ha en strålende lørdag!
Gammel 15-11-2008, 07:51   #4
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,246
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.

Frk. Watson: Mensen er her også Helt pyton... jeg har fått mye kraftigere menstruasjon etter at jeg steriliserte meg, men det er visst helt normalt..Og jeg som skal på fest ikveld!! Føler meg absolutt ikke klar når det er så ille som nå

Torisve: Kos dere mye med bursdagsfeiring

Jeg sto opp når klokka ringte 7, men Sindre sover enda..Godt for han det for han har vært litt utilpass og urolig i natt -også!! Jeg har da fått dusjet og kledt meg til jobb og spist -så nå får jeg gå og lage frokost til de to største som akkurat har kommet tuslenes ned..

Ha en kjempefin lørdag!!

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2008, 08:48   #5
Veteranmedlem

Hanne80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,892
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.

Vi får nok med oss tre til ja, bare gi det noen dager til. Ikke alle som er innom så ofte som noen av oss
Gammel 15-11-2008, 09:32   #6
Seniormedlem

Adriana sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre & Romsdal
Meldinger: 1,822
MP Rating: 100% (1)
Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.

God morgen!

Her er snuppa 1år idag!
Hun har fått åpne pakke fra vår hemmelige venn..kan det være fra tuuli mon tro?
Ihvertfall en helt super gave..heldrakt og strømpebukse..kjempe fint!!
..kommer bilde etterhvert i "visningstråden"

Ellers har jeg ikke hatt mye tid til å være her inne i det siste..det går i ett!
Er blitt veldig hekta på å scrappe, så mye tid går til det nå..lager julekort
Fikk forskudd på bursdagsgaven min fra søsteren min igår..Quickutz-tang

Idag blir det feiring av lillesnuppa..sammen med søskenbarnet hennes som ble to år igår. Skal bli veldig kjekt!!

Jeg er forresten med på det andre forumet jeg altså..er kanskje en egen tråd på det?..skal se etter jeg

Ha ei super helg alle sammen!!

Klemmer fra meg og bursdagsnuppa, som traver rundt her..bare går og går og går hun nå

Store-snuppa oktober 2004 Lille-snuppa november 2007

Adriana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2008, 09:38   #7
Supermedlem

torisve sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Ottestad
Meldinger: 542
torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.

En kjapp tur innom imellom baking og rydding.
Tormod var på noe greier med jobben i går, og kom ikke hjem før sent i natt, hadde håpet på å få hjelp av han men..

Johanna raser rundt på gulvet her blandt masse nye leker, helt i ekstase. Artig

Ha en fin dag damer!
Gammel 15-11-2008, 09:53   #8
Supermedlem

Taina sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,260
Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.

.....................

Sist endret av Taina; 16-11-2008 kl 21:14.
Taina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2008, 09:47   #9
Supermedlem

Frk. Watson sin avatar

Meldinger: 747
Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.

Gratulerer med snuppa Adriana!!!!

Lissi80: Ja pyton Også jeg jeg som hadde gledet meg til masse overskudd og godt humør til lek og moro i dag Har ikke helt kontrollen over når den kommer selv om jeg tror at den er regelmessig, bare jeg som glemmer å skrive opp når den kommer *løper og skriver opp*

Livet er 10% hvordan du har det og 90% hvordan du tar det.
Frk. Watson er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2008, 09:58   #10
Veteranmedlem

Hanne80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,892
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.

Mensen ja... Her har jeg hatt den annenhver uke i det siste. Går på cerazette og har ikke hatt det slik før. Irriterende!!!!

Nå skal vi avgårde på julemesse. Så skal Snuppa klippe seg. Jeg må få kjøpt meg noe stæsj til å ha i håret nå som det er blitt kort. Trenger å styles litt mer da enn å bare ta i en strikk som før Og så må jeg huske å hente vognposen

Gratulerer med dagen til Snuppa di Adriana
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:03.