Ja, jeg sitter på jobb og venter på at klokka skal bli 6:30 så jeg kan dra hjem. Må leverer Aisha i barnehagen og det tar jo sin tid så håper på å være i seng innen 9.
Rolig vakt inatt, godt det egentlig.
I dag er det lønning, skal bli godt selv om mesteparten bare flyr rett ut igjen. Dette er en måneden studielånet skal betales og jeg har som vanlig ikke klart å sette av hver måned så det blir lite ektra på oss denne måneden... Men vi er nå heldige da som har alt vi trenger av mat og klær og alt. Får litt perspektiv på ting når jeg ser hvordan det er Tanzania. Får jo det ganske nærmt innpå oss når jeg ser familien til mannen. De har jo ikke engang vinduer og strøm hjemme....
Hanne80: synes du har vært kjempeflink jeg. skulle bare mangle at du ble trøtt og lei en gang så mye som du har på deg for tiden. grattis med ny jobb og bra lønn.
Lubelillen: uff stakkars, ikke kjekt når gullklumpen gråter. Skjønner godt at det er vanskelig, men som de andre sier så blir det bedre. Men kanskje han trenger litt ekstra tid. Håper på at disse to ukene gjør susen.