Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-11-2008, 07:42   #1
Supermedlem

torisve sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Ottestad
Meldinger: 541
MP Rating: 0% (0)
torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.
Søndag

Da lager jeg en dagsskravle tråd her jeg, det blir sikkert den siste inne her, vi flytter vel over til det andre forumet..

Johanna og jeg er oppe, Tormod fikk sove i dag også. var ikke så veldig trøtt i dag og det var han, så da er det greit å stå opp.
Alle tre var ute å spiste med mine foreldre i går på restaurant, juletallerken. Deilig! Kanskje ikke helt ideelt å ha med Johanna, men hun er så snill og så stille att det gikk helt greit.
Men når vi kom så gikk dem på nabobordet bort til en servitør å spurte om å få bytte bord.Dem trodde kanskje det skulle bli bråkete, men det fikk jo vi motbevist

I dag skal vi feire Johanna med besteforeldre,tanter,onkler og oldemor. det blir koselig. Får håpe att dem ikke kikker så nøye på vinduene mine som ikke er nyvaska, og att jeg ikke har vaska gulvet, men bare støvsugd. Mødre assa

Ha en fin dag da damer!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:24.