Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2008, 09:19   #1
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 846
MP Rating: 0% (0)
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.
Søndag - farsdag i dag! :)

Gammel 09-11-2008, 09:23   #2
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 846
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.
Sv: Søndag - farsdag i dag! :)

God morgen!

I dag er det farsdag. Mannen sover ut etter spillejobb, og jeg har hjulpet Bastian med å lage kort til ham. Strengt talt var ikke Bastian så veldig interessert i annet enn å spise på fargeblyantene, men det ble nå et kort til slutt.

Bastian var fullstendig umulig i går kveld, og til s lutt ga jeg opp og tok ham med meg ned i stua. Der satt vi og så litt Six Feet Under før vi prøvde å legge oss begge to. Han var søren meg våken til klokka var nesten 02. Morgen halv åtte, men vi lå til åtte og slumret. Tror det er tenner som forstyrrer her. Bastian har ikke fått flere tenner enn de 4 første, og det er mange på vei. Tror synderne sitter på venstre side nå.

I dag skal vi i bursdag til lillesøsteren min, så skal vi i lutefisklag sammen med naboene. Satser på hyggelig selskap for å si det sånn.
Gammel 09-11-2008, 10:15   #3
Supermedlem

Vilde sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 592
Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.

God Morgen!

Lubelillen: Her blir kveldene laaange, når det er tenner som er på gang.. Kos dere på bursdag!

Mannen var hos naboen å såg film i går, han har fått seg ny prosjektor. Her var det stille og rolig kveld, såg Sessong fire av frustrerte fruer som Mannen har lastet ned til meg.

I dag skal jeg god middag og fruktsalat til Mannen. Skjemme han bort litt på farsdagen. Så skal vi til Pappa, fikk sms med broren min om at farsdagskake var kjøpt så vi måtte bli med å spise kake. Blir koslig.

Nå står to hunder å ser på meg med dådyr øynene sine, de vil ut på tur. Får benytte sjansen mens Kevin sover.

Ha en fin farsdag!

-Vilde-

Vilde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 11:01   #4
Supermedlem

Mariam sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 549
Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.

ja, farsdag idag! Mannen ligger enda og sover, han var, ute på byen igår.

Jeg, slappet bare av for vi hadde bursdagsselskap for snuppa i går. Hun fikk masse fint: reimatec dress, joha ulldress, to søte sommerfugl knagger, 3 bøker, brio puttekasse, endel klær og en ramme med masse fine bilder av Tanzania turen vår. Det var veldig kjekt, men snuppa nektet jo å sove før alle var gått så hun var helt utslitt stakkar.

Idag sov vi helt til 09:30 det var deilig, det. For hun styrte en times tid i natt så det var sårt tiltrengt søvn.
Er ikke helt sikker på hva vi skal gjøre idag, det er skikkelig ruskevær så blir nok mest sannsynlig inne.

Kanskje jeg skal begynne litt på fotoboken vi skal gi mamma og de til jul...
Gammel 09-11-2008, 11:03   #5
Supermedlem

ennovy sin avatar

Sted: Tromsø
Meldinger: 700
ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.

Lise_25 og Frk Watson : Gratulerer med 1års jentene

Her har vi hatt bursdagsfeiring hele helga, og siste rest kommer kl 2 idag=D

ennovy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 11:31   #6
Supermedlem

supermammasiv sin avatar

Meldinger: 1,239
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Jeg syns både lutefisk, hjortesteik og pinnekjøtt hørtes veldig godt ut! I mangel på handel siste dagene blir her fløtegratinert blomkål med bacon og ost på toppen Har ikke laget det på mange år så er litt spent.

Hurra for bursdagsbarnene!!!

Her stod vi opp omtrent samtidig, ble egg og bacon til frokost på oss voksne. Så ble Nora hentet av bestemor og bestefar som tok henne med på søndagsskolen, hun storkoser seg visst der. Synger, danser og har fått seg en liten venninne på 1,5 år. Tror jeg må bli med å se på de en gang

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 11:38   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,805
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

Farsdag, ja.. det var jeg som fikk froksot på sengen i dag Men lagde det til mannen i går, da.

Herjet masse med snuppa i dag før vi skulle sette oss ned og stappe lommebleier. Hun klarte da å kaste opp over de rene bleiene.. Kanskje ikke så lurt å snurre henne rundt rett etter at hun har spist.

Nå skal vi straks på loppemarked og spise vafler og kanskje finne et lite bord til å ha tekoppen min på når jeg leser bok.

Gratulerer til dagens bursdagsbarn!(og de andre jeg har glemt å gratulere)

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 12:20   #8
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,246
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.

Gratulerer til jentene som har bursdag idag

Her var det tidlig opp idag siden eldstejenta vår skulle spille håndballkamp..Nå er vi hjemme igjen og jeg venter på mannen som dusjer så skal vi opp til mine foreldre på middag og kake

Det går forresten så som så med valerganen..Vi fikk nok en dårlig periode å prøve det ut på for Sindre er jo så forkjølet og har feber litt sånn opp og ned.. Men de dagene hvor han har vært tålig bra har han sovet godt Men i går kveld våknet han med feber igjen og når vi la oss kl 22.30 roet han seg ikke ned.. Det resulterte i at jeg etter en times tid sto opp og tok han med ned i stua..der sovnet han på fanget mitt, mens jeg så filmen på TV2..den var slutt rett før 01.30 så da gikk vi opp å la oss..Så sov Sindre frem til 05.30 -mannen tar over og Sindre sov til 07.50

I går bakte jeg forresten 33 skillingsboller og 41 vanlige boller..Kjekt å ha litt i fryseren utover vinteren

Ha en fin søndag da!!

Og gratulerer til alle pappaer der ute (om de snikleser)

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 12:38   #9
Supermedlem

torisve sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Ottestad
Meldinger: 542
torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.

Gratulerer til bursdagsbarna!

Tormod fikk kopp med bilde av Johanna på, og pepsi max på senga i dag..

Johanna sov bra i natt og kom inn til oss halv seks i dag, syne sdet var litt tidlig å stå opp så hun fikk pupp og sovna i mellom oss. Jeg la meg med ryggen til henne og dermed la hun seg helt inntil meg. Jeg våkna av att jeg var helt svett på ryggen

I dag har vi ingen planer, burde strengt tatt ha gått en tur, men rumpa er som limt fast i sofaen Neste helg er det fult kjør med bursdag her også..
Gammel 09-11-2008, 12:48   #10
Medlem

veronika sin avatar

Meldinger: 293
veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.

Mina fikk feber igjen i går etter bare noen dager feberfri fra sist sykdomsperiode.... Er så trasi altså, var så glad når hun endelig var blitt frisk og nå er hun altså syk igjen Nettopp vært hos legen og han kunne fortelle at det bare var virus så vi måtte bare vente på at det skulle gå over....

Lagde sjokoladekake til pappa på morgenen, ellers en sykdomsfylt dag her hos oss....

veronika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:03.