|
|
|
13-11-2008, 05:00
|
|
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 261
|
Hei damer. Jeg gjør ikke mye vesen av meg her på forumet for tiden, men jeg er da inn og ser til dere av og til Ser vi har måttet vike plass for nye november-barn. Tiden går jammen fort!
Jeg har begynt på jobb igjen. Jobber nå 50 % natt, derfor sitter jeg her og skriver nå kl. fem om natten.
Alt går greit med lille-tuppa og familien. Hun er ikke av de raskeste til å gjøre store fremskritt, men begynner nå å forsøke seg litt mer i høyden.
Ønsker dere alle en fin dag. Nå må jeg jobbe litt igjen. Blir litt små-paranoid av å sitte på nettet i arbeidstiden, selv om pasientene mine sover og har det bra.
|
13-11-2008, 07:59
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,246
|
Koselig å høre fra deg Snuppa67 Ikke mye tid jeg har inne her egentlig heller..men jeg tar meg tid, til mannens store fortvilelse.. Sitter du der nå igjen?!! Du har ikke tid..Klokka er snart 8, ungene skal avsted til bhg og skole!! Men jeg spiser jo frokost, sier jeg da..Litt lur er jeg, for da får jeg iallefall noen minutter her inne mens jeg spiser
Fri idag..Sindre holder jeg hjemme for han har sovet ganske dårlig i natt og er veldig forkjølet..ingen feber, men siden jeg har tenkt meg til Ski storsenter er det så kjedelig om de skulle ringe fra bhg om at vi bør hente han.. Sender deg sms når vi er på vei Lubelillen
Ikveld skal jeg til ei venninne på scrappekveld..men istedenfor å drive med album og bilder skal jeg lage dåpskort til ei venninnes barn..Vi skal i være faddere neste søndag, og da tenkte jeg lage et kost istedenfor å kjøpe!!
men nå er maten spist opp og mannen roper fra badet, så jeg får gå..
Vi snakkes!!
|
|
|
13-11-2008, 08:49
|
|
Supermedlem
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,260
|
God morgen!
Hjemme fra jobb i dag. Hostet meg våken i hele natt, så nå skal jeg prøve å ta en rolig hjemmedag for å se om denne evige forkjølelsen kan slippe taket.
Men jeg tar meg i å se etter babycallen med jevne mellomrom.. Når det er stille i huset, tror jeg liksom at lillegutt må sove i vogna si. Men han er jo i barnehagen. Ikke vant med stille alenetid lenger, nei. Skal bli utrolig godt å slappe helt av i dag. Men skal hente minstemann i ett-tida.
Når jeg nå først hadde noen minutter ledig tid, opprettet jeg et lukket forum for oss. Hadde vært veldig hyggelig om vi ble mange nok til at det fungerer! Tenker at det kan være morsomt å kunne dele litt bilder og prate litt utenfor offentligheten.
|
|
|
13-11-2008, 08:49
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 846
|
Så hyggelig å 'se' deg igjen, Snuppa!
Nå har gutta reist avgårde til barnehagen. Tror mannen planlegger rask levering, men jeg velger å ikke legge meg opp i det. Nå er det han som har ansvaret, og da får han ta de avgjørelsen han mener er best.
Jeg skal se en episode six feet under. Nyter litt rolige dager med mann hjemme i permisjon og Bastian i bhg. Mannen rydder, vasker og står i, og maser veldig på atjeg bare skal slappe av nå. Så skal vi møte Lissi, Sindre og mannen på storsenteret. Litt dumt at ikke Bastian er med, men sånn er det bare.
Ha en strålende torsdag, damer!
13-11-2008, 10:10
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 700
|
svar fra i går :
Det var ingen problemer med å ha henne i barnehagen, siden hun ikke hadde smittsom feber, og var ellers i veldig godt form, og veldig blid
Hvis hun ble slapp og surkete skulle dem ringe, men hun hadde vært blid som solen dagen lang.
Vært ute å lekt i snøen, og spist masse masse mat
13-11-2008, 10:32
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Ottestad
Meldinger: 542
|
Jeg begynner ikke på jobb før ett i dag jeg, så v har hatt en rolig morgen her. Må få vaske og rydde litt, Johanna har jo sin aller første bursdag i morgen
Fikk framkalt bilder fra det første året i går 210 bilder, og tror du ikke di 29 første bildene mangla! Fader assa. Jeg ringte nedpå der og skulle komme tilbake i dag å få lage en ny bestilling, gratis selvfølgelig. Men jeg må uansett nedi byen å styre..
13-11-2008, 13:26
|
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 242
|
Da er Oliver i seng etter en tur i åpen barnehage. Veldig kjekt for han der, men ikke helt trygg ennå. Griner og hyler under sangstunden, men leker greit m de andre barna.
I dag skal vi ha en liten opprydding her og klesvasken venter.
Ha en fin dag folkens
|
13-11-2008, 14:32
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,892
|
Ei bedre natt i natt, Knerten kom inn til oss i 4-tiden. Sov så til 07.
Begge ungene levert i barnehagen, så dro jeg til blodbanken for å ta prøver slik at jeg kan gi blod snart.
Deretter innom kjøpesenter og ordnet noen ærend. Så til hudpleie 1,5 t med deilig egenpleie, massasje inkludert. Helt nydelig!!!!
Nå har jeg satt på klesvask, skiftet sengetøy og tatt oppvaskmaskinen. Nyter en kopp kaffe før jeg skal dra og hente ungene nå snart.
Håndballkamp i kveld
|
|
13-11-2008, 14:53
|
|
Supermedlem
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,154
|
Snuppa67: Koselig å høre fra deg igjen!
Taina: Bra du opprettet lukket forum, så slipper man å tenke så mye før man skriver
Hanne80: Selvpleie er deg vel fortjent! Kom på at jeg har et gavekort på hudpleie liggende et sted...
Vi har hatt tre slitsomme netter på rad nå. Virker som om gutten våkner rundt midnatt og har hatt mareritt eller noe. Har tenkt litt på nattskrekk og. Håper inderlig ikke at det er det som plager ham. Måtte bare ta ham inn i senga vår og amme ham i søvn. Måtte fram med puppen igjen kl 05, samt roe ham ned flere ganger i løpet av natta. Slitsomt når man begynner tidlig på jobb. Han oppførte seg så merkelig i går. Tenkte kanskje det kunne være noe med bleien hans som var ubehagelig, så jeg tok ham inn på badet for å skifte. Han bare fortsatte og gråt, og slo seg selv i ansiktet mange ganger. Håper det går over snart. Han har også vært plaget med luft i magen etter omgangssyken vi hadde.
Nå skal jeg legge meg nedpå en liten time før gutta kommer hjem.
13-11-2008, 20:11
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 592
|
God kveld damer!
Akkurat kommet inn fra en liten tur med hundene, Kevin er i seng og Mannen er parkert foran tv`n.
Siste nattskiftet til Mannen i kveld, så er det helg på oss begge.
Kevin har vert hos Svigermor hele uken, og det har gått veldig bra. Verst for Mammaen som må stå opp tidlig for å kjøre han dit før jobb.
Nå skal jeg finne meg litt kveldsmat og slappe av før jeg finner senga.
-Vilde-
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Hybridmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:03.
|