Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-11-2008, 08:42   #1
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 846
MP Rating: 0% (0)
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.
Ukeslutt!

Sist endret av Lubelillen; 08-11-2008 kl 08:47.
Lubelillen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2008, 08:46   #2
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.
Sv: Ukeslutt!

Da er det lørdag!

En elendig natt her. Jeg slites veldig mellom ønsket om å fortsette å sove med Bastian siden det skjer så mye med bhgstart, og å legge ham på eget rom i håp om å få bedre netter. Forandrer mening omtrent annenhver dag, og mannen blir sprø av å høre på meg.

Ingen store planer i dag. Ut og handle litt før lunsj, og så tenker jeg vi går ut og leker litt etter dupp. Grått og trist ute, er mye bedre med skikkelig kaldt vær og frost synes jeg!
Gammel 08-11-2008, 10:17   #3
Supermedlem

Vilde sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 592
Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.

Enderlig lørdag!

Lubelillen: Skjønner du er i tvil om hva du skal gjøre. Du kan jo prøve å ha han på eget rom å se om det blir bedre hvis ikke så fortsetter dere slik som nå.

Vi har ganske greie netter nå, våkner vanligvis en til to ganger for å få pupp. Sikker på at han vil sove nettene igjennom når vi klarer å slutte med natt puppen.

Ellers så har Kevin begynt å gå ganske mange steg alene, plutselig legger han i vei, også setter han seg ned.
Stor gutt altså!

-Vilde-

Vilde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2008, 10:56   #4
Veteranmedlem

Hanne80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,892
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.

Lubelillen: Prøv å bestemme deg. Vanskelig for Bastian å forholde seg til leggerutiner hvis det endres på hele tiden om han kan sove sammen med deg eller i egen seng. Men skjønner det er vanskelig.

Grei natt her, full baluba i 6-tiden, men fikk sove til 9 etterpå så det var digg. I dag har vi bestilt bord på en restaurant i byen til hele gjengen på 8 stk (+ 2 babyer) til middag. Etterpå blir det en rolig kveld.

På besøk enda og det er veldig koselig
Gammel 08-11-2008, 11:29   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,805
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har sovet lenge i dag, for vi har hatt barnevakt. Jeg om mannen var på konsert i går og storkoste oss. Veldig greit med barnevakt for tiden, for besteforeldrene ringer og maser på at vi må komme oss mer ut sånn aat de kan ha snuppa hos seg. Jeg er utrolig glad for at vi har alle i nærheten... selv om det nesten kan bli litt mye innimellom.

Skal bedrive litt hobbygreier i dag, men ellers tror jeg det blir innedag. Grått og trist ute. Jeg gleder meg til snø! Har allerede bestemt at snuppa(eller var det jeg?) ønsker seg kjelke eller akebrett i julegave

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2008, 12:08   #6
Supermedlem

Peaches sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 631
Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.

Skjønner dilemmaet dit Lubelillen, vi holder på å vingle med leggingen selv. Det går mer på leggemetode her, det er ikke aktuelt å flytte henne på eget rom så lenge hun vil ha pupp i løpet av natten og hun sover bra ellers. Spesielt etter at jeg begynte på jobb, så får har det blirr mindre kosetid på morgenen, og det ser det ut til at hun vil ta igjen på kvelden når hun skal legge seg. Nekter å sovne alene i sengen sin, vil ligge tett inntil og kose til hun sovner. Det er jo koslig, men jeg tror hun tjener på å lære å sovne i egen seng på kvelden. Hun gjør jo det etter nattpuppen, så hun kan om hun vil.

Nei, nå må jeg komme meg i dusjen. Skal ut å kjøpe en liten ting til Sambo på farsdag og et lite kort som Pie kan "tegne" på som hilsen. Skal også kjøpe vinterpose, men vingler enda mellom Voksi Urban og Odenwälder. Noen anbefalinger?
Gammel 08-11-2008, 12:41   #7
Supermedlem

Catharina sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,319
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.

Jaja mandag er det hjem, så imorra får eg ta og pakke kofferten.. Og bo i koffert i 2uker = KAOS

Skal se på bil på mandag da, når eg kommer hjem, de skulle holde den av til meg til mandag, så får eg se om eg liker bilen og om eg får lånet ikke minst. Lånet er ganske vesentlig Så da blir det muligens en svart polo 2006 modell på meg 5dørs selvfølgelig til og hive ungene baki

Så gleder meg til mandag for og se på den...

Hannah Emilie født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2008, 14:28   #8
Supermedlem

Vilde sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 592
Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.

Nå har jeg rømt ned til "data rommet". Mannen skulle montere ny vifte på kjøkkenet, klarte å ødlegge platetoppen på komfyren samtidlig.
Tror jeg holder meg nede til han har fått ordnet kaoset oppe, egner seg ikke for en aktiv ett åring der.

Vi får ut å se om vi finner mikro middag, mens Mannen er ute å ser etter ny plate topp.

-Vilde-

Vilde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2008, 14:51   #9
Veteranmedlem

Hanne80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,892
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.

Uff da Vilde... Kjedelig når slikt skjer. Blir uforutsette utgifter. Men heldigvis finnes det mye god mikromat da

Peaches: Har ikke erfaring med noen av de posene du nevner. Men vi kjøpte for noen år siden en korthåret skinnpose på Oolsen&Co. "Kaiser" er merket. Vet at Simo har kjøpt det opp. Svigerinna mi har nettopp kjøpt en, så vet at de lages enda. Anbefales virkelig:jupp. Vår pose er i gang med sin 4 sesong og ser fremdeles like fin ut som da den var ny. Den kan deles i to slik at man kan bruke bakdelen gjennom hele året. Hull til sele har den også.
Gammel 08-11-2008, 16:18   #10
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Vi har de samme rutinene om kvelden, og det har vi hatt i mange måneder. Det eneste som varierer til en viss grad er om han sovner på armen hos en av oss, eller om han sovner i senga si. Når han sovner på armen blir han lagt over i senga når han har sovnet. Og så kommer han over til meg første gang han våkner etter jeg er i seng. Så det er ingen overraskelser for Bastian når det gjelder legging og soving.

Vi har vært ute og gått tur. Bastian fikk med Briovogna si, og gikk minst 500 meter på egenhånd. Så fikk han sitte på ryggen i Manduca resten av veien. Nå skal vi ha varm lunsj, hele famililen!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:57.