Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > November

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-12-2008, 13:13   #1
Medlem

mommo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 183
MP Rating: 0% (0)
mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.
Knirkete baby

Vår snart to uker gamle baby er en ordentlig knirkete baby. Hun skriker liksom ikke så mye, men så fort hun kommer i vannrett stilling (særlig i senga for natten) begynner lydshowet. Det knirkes, svelges, smattes og høres ut som om hun sliter med luft i magen. Vi får ikke helt til å rape, så kan kanskje være litt derfor.. hun jakter også veldig etter hendene sine, og virker litt sugetrengende.

Er det flere knirkende babyer der ute? Og er det noen som har noen gode råd? Vi får jo ikke sove i all denne rare lyden...
mommo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2008, 13:21   #2
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,566
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Knirkete baby

Min prins knirket og presset med en gang jeg la han på rygg i sengen. han fikk kollikk etter et par uker...
han sov på magen på meg som liggesittet i sengen i to mnd.. slitsomt.. nå har han ikke kollikk mere, men er fortsatt en magesover i sengen sin..
har du prøvd å gi smokk forresten? eller å ha henne oppi sengen deres?

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2008, 13:26   #3
Medlem

mommo sin avatar

mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.mommo har mye å være stolt av.

UWÆH! Har tenkt tanken selv også... forberedt på det verste som jeg er Men hvordan var din prins før han fikk kolikk da? Skreik han mye? For hun skriker altså ikke stort, men er jo ikke to uker ennå...
Med en toåring i huset også håper jeg virkelig ikke det utvikler seg til kolikk. Ble ganske vettskremt her nå!
mommo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2008, 13:28   #4
Veteranmedlem

SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

nei han sov og spiste..skrek lite egentlig, bare når han ikke fikk mat med en gang.. slet endel med rapene.. enormt sugebehov på han.. men det sekundet jeg la han i sengen begynte knirkingen og pressingen og kavingen..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2008, 13:29   #5
Veteranmedlem

var ikke meningen å skremme deg. kanksje hun bare syns det er kaldt og nakent og ligge alene.. prøv å samsove litt kanskje, eller å la henne bruke litt smokk?

Gammel 04-12-2008, 13:29   #6
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,091
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.

Vår 4 ukers gamle snuppe kan knirke en del med en gang vi legger henne ned i sengen/kurven,men knirkingen går som regel over etter en liten stund hvis vi lar henne sovne av seg selv igjen.

Men som SR sier så kan jo kanskje en smokk og samsoving være tingen en stund fremover iallefall.
Slik var det med storebroren her når han var liten.

Lykke til!
Gammel 04-12-2008, 13:37   #7
Supermedlem

Tash sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: sør/vest
Meldinger: 836
Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.

Min lille knirket en del på sykehuset, rett etter fødselen. Vi fikk da beskjed om at han ville vil undersøkt av lege om han ikke sluttet iløpet av natten. Han var nok bare kvalm av fostervann, for etter noen timer sluttet han.

Jeg hadde tatt en telefon til helsestasjon/føden - bedre en gang for mye

93, 96, 99 og 08
Tash er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 14:59   #8
Supermedlem

Mariam sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 547
Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.

Vår lille snuppe knirket seg igjennom tre måneder og uten kolikk. Vi holdt på å bli gale, men man blir jo vandt til det sånn litt etter litt. Men du kan jo prøve med sove i ro. Spurte helsesøsteren om det og det var magen som var årsaken til knirkingen, de presser og styrer selv om de sover. Høres rett og slett ut som en gammel mann. Vi hadde mange netter da vi lo godt av den lille uskyldige bylten med de rare lydene.
Gammel 04-12-2008, 23:14   #9
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Langhus
Meldinger: 972
Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.

Vi har en knirker Flyttet henne på eget rom... Hun har ikke vondt eller noe.. Bare bråker..
Linnen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2008, 11:19   #10
Medlem

mommo sin avatar

Takk for alle svar
Hun knirker fortsatt som en gammel mann, og det virker som det er en sammenheng med om hun har fått rapet eller ikke! Vurderer sov i ro, men må jo høre toåringen også..
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:12.