Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > November

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-12-2008, 23:10   #1
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Langhus
Meldinger: 972
MP Rating: 0% (0)
Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.Linnen er fantastisk mot andre.
Lukket forum for November mammaer :)

Hei,
vi som vanket på snartmamma.com har laget et lukket forum her på NM. For å være litt "friere" i forhold til hvilke detaljer vi legger ut.

Jeg er moderator, så for å være med må det sendes en søknad til meg.
Alle er hjertelig velkommne
Linnen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-12-2008, 19:34   #2
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 13
unse er bare skikkelig grei.unse er bare skikkelig grei.unse er bare skikkelig grei.unse er bare skikkelig grei.unse er bare skikkelig grei.unse er bare skikkelig grei.unse er bare skikkelig grei.unse er bare skikkelig grei.unse er bare skikkelig grei.unse er bare skikkelig grei.unse er bare skikkelig grei.
Sv: Lukket forum for November mammaer :)

Hei Linnen,,

Mener jeg har sendt deg en privat melding, med søknad. Når det er sagt, er det mulig jeg bare TROR jeg har gjort det
Har du fått denne, og hva gjør jeg så for å finne dette private forumet?

Unse
unse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-12-2008, 19:40   #3
Medlem

Monicamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Bodø
Meldinger: 61
Monicamor er et navn alle kjenner.Monicamor er et navn alle kjenner.Monicamor er et navn alle kjenner.Monicamor er et navn alle kjenner.Monicamor er et navn alle kjenner.Monicamor er et navn alle kjenner.Monicamor er et navn alle kjenner.Monicamor er et navn alle kjenner.Monicamor er et navn alle kjenner.Monicamor er et navn alle kjenner.Monicamor er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av unse Vis post
Hei Linnen,,

Mener jeg har sendt deg en privat melding, med søknad. Når det er sagt, er det mulig jeg bare TROR jeg har gjort det
Har du fått denne, og hva gjør jeg så for å finne dette private forumet?

Unse
Det lurer jeg også på.
Er det "Novemberklubben 2008" som er det private forumet?

Verdens nydeligste jente kom til verden 26.11.08 og mamma fikk endelig spise fenalår igjen.
Monicamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2008, 14:04   #4
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sør for Trondheim
Meldinger: 1,432
Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.

En søknad hørtest voldsomt strengt ut...
Gammel 13-12-2008, 02:12   #5
Medlem

lucas' mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: holmestrand
Meldinger: 325
Blogginnlegg: 1
lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.

heisann damer....

lurte på om ikke kanskje jeg får lov å snike hos dere jeg da..
Jeg var jo en god stund sammen med dere på SM.. og er veldig nysgjerrig på hvordan det går med dere alle sammen..

mange klemmer fra Lucas' Mamma...

SOV GODT LILLE VENN, VÆR SNILL MED ENGLENE TIL VI SEES IGJEN.

med meo og Strwberri. SAMMEN ER VI SUSHI
lucas' mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:17.