Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Ny på NybaktMamma
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-04-2008, 12:32   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 6
MP Rating: 0% (0)
janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.
Hei! Janne heter jeg

og jeg har endelig somlet meg til å registrere meg her. Jeg bor alene sammen med min herrrrlige sønn, varg, på 8 måneder, og vi trives godt med det .
Siden jeg har lest mange gode råd her inne (har fulgt med litt nå og da siden varg kom til verden), og jeg endelig har fått internett i min nye leilighet, så ville jeg bli en del av miljøet her inne.
Er det noe dere lurer på, så spør i vei! Det kommer iallefall jeg til å gjøre heretter
janne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2008, 13:28   #2
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,346
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.
Sv: Hei! Janne heter jeg

Heihei! Velkommen skal du være Jeg tror ikke det er så stor aktivitet i juliklubben (er han ikke født i juli da?) Så du er hjertelig velkommen inn til oss i augustklubben
Gammel 02-04-2008, 13:44   #3
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 6
janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.janne er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av balette Vis post
Heihei! Velkommen skal du være Jeg tror ikke det er så stor aktivitet i juliklubben (er han ikke født i juli da?) Så du er hjertelig velkommen inn til oss i augustklubben
Takker og bukker ! Varg er født 1.august, så han har akkurat fylt 8mnd. Har vært en del innom augustklubben og sett, og liker atmosfæren der inne, så jeg stikker gjerne innom som registrert også !
janne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2008, 13:52   #4
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,346
Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av janne Vis post
Takker og bukker ! Varg er født 1.august, så han har akkurat fylt 8mnd. Har vært en del innom augustklubben og sett, og liker atmosfæren der inne, så jeg stikker gjerne innom som registrert også !
Gjør det! Gra<tulerer med overstått 8månedersdag
Gammel 02-04-2008, 14:05   #5
Æresmedlem - Moderator

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Midgard
Meldinger: 16,871
Blogginnlegg: 3
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Velkommen hit til NybaktMamma Håper du vil trives her inne sammen med oss!

Sitat:
Inne på Forumhjelp og Datahjelp kan du lese om ting andre har lurt på før deg.
Dere kan også ta enn titt under FAQ'en. Der finner du også svar på det meste.
Ellers finnes det en Søk funksjon her inne, og den kan være nyttig.
Man må være innlogget for å bruke den. Og du finner den oppe på den ferskenfargede linjen.
Vilkår for bruk av Møteplassen kan være nyttig å få med seg.
Jeg vil anbefale deg å ta en titt inne på tråden Velkommen til NybaktMamma, der finner du mer nyttig informasjon til deg som nytt medlem. Er det noe du lurer på så er det bare å sende meg (eller en annen modde) en PM

Vennlig hilsen
Helene Harefrøken
Moderator
Gammel 02-04-2008, 21:16   #6
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,976
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Velkommen
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2008, 00:39   #7
Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Sted: oslo
Meldinger: 73
MP Rating: 100% (8)
en til? har en strålende fremtid.en til? har en strålende fremtid.en til? har en strålende fremtid.en til? har en strålende fremtid.en til? har en strålende fremtid.en til? har en strålende fremtid.en til? har en strålende fremtid.en til? har en strålende fremtid.en til? har en strålende fremtid.en til? har en strålende fremtid.en til? har en strålende fremtid.

Velkommen! Er ny jeg også
Gammel 08-04-2008, 00:02   #8
Supermedlem

IngentingTingeling sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Verdens navle
Meldinger: 1,111
IngentingTingeling har slått av rykte

Velkommen

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:51.