Jeg har vært her egentlig siden jeg fikk førstemann, men veldig lite aktivt.. Nå prøver jeg meg igjen..
Jeg er 29 år (blir 19+11 om under 1 mnd

), samboer og vi har til sammen fire barn. Mannen har en datter på 11 år fra før, og vi har tre barn sammen. De har kommet på rad og rekke, og de siste tre årene har jeg enten vært gravid eller ammet. Førstemann kom i november 2005, han er i dag en sunn og frisk gutt med masse humor og omsorg. Andremann kom i april 2007, og han døde igjen i juli 2007. Han hadde en dødelig kromosomfeil, og mange diagnoser. Historien om han er skrevet mange ganger og mange steder, så jeg tror ikke jeg tar den her nå. Sistejenta kom nå i mai, og er frisk og sterk.
Det siste drøye året har vært et h****** å være i, men nå ser livet lysere ut. Jeg nyter på nytt tilværelsen med å være nybakt mor, det finnes ikke noe herligere enn en liten nyfødt kropp og et ansikt som studerer deg så inngående at øynene går i kryss. Og når trutmunnen kommer og en ser at den lille prøver å etterligne deg, da er lykken fullkommen.
Jeg håper på litt tid til å være litt mer aktiv her inne denne gang, men dagene går stort sett i ett så jeg vet ikke når denne tiden skal takes.. Men vi får se!