Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Oktober 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-10-2008, 18:15   #1
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,130
Blogginnlegg: 32
MP Rating: 0% (0)
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.
_plystre En aldri så liten oppdatering herifra..

Føles som en halv liten evighet siden jeg skrev noe HER på forumet, så jeg tenkte jeg skulle skrive en liten oppdatering bare og samtidig forklare hvorfor jeg er litt lite på om dagen..

Jeg startet å jobbe etter endt permisjon og jobba fantastiske 7 dager (eller noe sånt) før jeg gikk ut i ny sykemelding pga den berømte migrenen. Har nå trøbla en måned med den og knasker blodtrykksmedisin for å forebygge. Det kan vel strengt tatt diskuteres hvor nyttig den har vært (for høy dose, beskjed om å slutte, beskjed om å starte igjen..) men jeg skal knase den en stund fremover hvertfall. Går til fysio samtidig som jeg skal strekke og trene litt hjemme hverdag.

Mannen har åka inn på psykiatrisk igjen i helga (natt til Søndag) og ligger an til å bli der en stund denne gangen. Nå virker det veldig sannsynlig for at vi kommer til å søke om seperasjon ettersom jeg synes det begynner å bli i meste laget. Det skal hvertfall MYE overtaling og annet til før jeg ombestemmer meg her. Rett og slett fordi jeg ikke føler for å ha en baby og en voksen baby her, og langt mindre med en deprimert og suicidal person heller. Men.. Det er noe vi alle vil være tjent med in the end.

Auroraen GÅR! Riktignok bare noen skritt i slengen og så langt er vi oppe i 5 skritt på det lengste (uten å holde seg). Hun spiser ting med gaffel selv og favoritten sålangt er sånn Madagascar-gryte. Får pastabiter og pølsebiter til å sitte som limt på gaffelen, jo. Skal legge inn bilder så snart jeg får lagt over fra telefon.

Aurora Linnea f. 8.oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2008, 23:01   #2
Medlem

Chantelle sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 92
Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.
Sv: En aldri så liten oppdatering herifra..

Fy fader altså! Du trenger ikke skrive så mye for at jeg forstår at du har hatt og har det tøft!

Vil bare uttrykke empati, for jeg vet hvor mye man blir påvirket psykisk av å leve med en som er deprimert. Man skal jammen være tøff for ikke å bli sugd inn selv til tider. Det er sterke krefter som er i sving..

Håper virkelig at du har fått hjelp og støtte oppi den vanskelige tiden.
Jeg vet ikke noe om forhistorien, men jeg har erfart gjennom nær familie at det er håp om full bedring.
Ville bare si det...

Og tusen klemmer og gode tanker sendes din vei!!!
Chantelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2008, 23:17   #3
Supermedlem

Peaches sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 602
Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.

Huff, det har vært (og er) tøffe tak for dere.
Gammel 20-10-2008, 23:22   #4
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,491
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Klemmer på bæra

En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Lille R rørte noe ved oss alle, hvil i fred
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2008, 23:59   #5
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,023
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

på strwmin!

Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2008, 00:02   #6
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,342
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2008, 08:43   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,674
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

Høres ut som det er greit å komme seg videre, ja.

Gratulerer med gående barn!

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2008, 08:54   #8
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,130
Blogginnlegg: 32
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Tusen, tusen takk alle herlige!

Chantelle: Mannen er bipolar, og relativt nylig diagnosert (ett år siden)..

Aurora Linnea f. 8.oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2008, 09:03   #9
Supermedlem

Flying Biscuit sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,083
MP Rating: 100% (2)
Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.

Gratulerer til Aurora med skritt-kompetanse.
Håper du får orden på kroppen. Å plages så mye med migrene høres uutholdelig ut.
Så trist med mannen, forstår godt at du føler det er best for dere å trekke dere litt unna.
Gammel 21-10-2008, 09:25   #10
Supermedlem

Emjo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,055
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.

Men Strwberri da
Du har det ikke lett oppi alt dette. Håper du får den støtten du trenger. Jeg aner ikke hvordan det er å leve med en deprimert person - men kan godt forestille meg at det ikke er noe lett!

Gratulerer med gående jente. Flinke Auroraen

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:48.