Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Oktober 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-11-2008, 08:54   #1
Medlem

Chantelle sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 101
MP Rating: 0% (0)
Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.
:p Helgeprat

Åpner en ny tråd for litt helgedrøs.
Chantelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2008, 09:02   #2
Medlem

Chantelle sin avatar

Meldinger: 101
Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.
Sv: Helgeprat

Her er mannen offshore, litt over 1 uke til han kommer hjem og skal da være hjemme til uti Januar. Blir godt!

Ellers så har enda ikke minsten tatt sine første skritt.
Er det flere her som enda ikke går?

I dag skal jeg Til Barnas hus og kjøpe OTH vogn. Var på salg til 3990,-, men begrenset med farger igjen. Til den prisen tar jeg gjerne en mosegrønn. Kjempefornøyd!
Så dersom minsten ikke har feber, så blir det trilletur i snøen i dag.

God helg alle sammen!!!
Chantelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2008, 10:31   #3
Medlem

Magsini sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 155
Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.

Chantelle: Høres jo ut som et knalltilbud! og tipper det blir godt å få mannen hjem

Her fikk snuppa vaksine på onsdag, så det ble innedag med feber i går og innedag med feber i dag og. Håper hun blir bedre til i morgen for da skal hun sove over hos besteforeldrene.

Ellers fikk vi brev på ondag om at vi har fått barnehageplass fra 1. desember! Er bare såååå lykkelig for det

Hva skal dere andre kjøpe småttisene til jul?
Gammel 21-11-2008, 11:16   #4
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,715
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

Her er jeg på jobb, denne uken har jeg faktisk jobbet hele uka uten syke barn. Kjempedeilig at det er fredag i dag, gleder meg til helg.
Mulig jeg og mannen skal på kino i morgen kveld.

Ellers så har vi mistanke om at storesøster har fått migrene, pappa måtte hente henne på sfo i går. Hun gråt og hadde vondt i hodet. Ikke første gangen hun har hatt det slik.

Amelia trives godt i barnehagen og det virker som om hun har det veldig bra der. Hun gråter ikke når vi leverer lenger, det er godt. Hun sover også generellt mye bedre på nettene. Noe som er helt herlig.

Håper alle får en flott helg med mye kos og familietid.
Gammel 21-11-2008, 11:31   #5
Supermedlem

Peaches sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 631
Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.

Pie og jeg er på besøk hos mine foreldre, skal være her en god uke. Veldig godt med litt tid sammen med praktjenta igjen etter nesten 2 måneder på jobb.

Chantelle: Så godt at mannen støtter og ordner så bra og effektivt! Husker du har snakket om at du kunne tenke deg å studere litt igjen, så nå er det bare å hoppe i det.

Magsini: Gratulerer med barnehageplass!

Tonjemor: Kan barn i småskolealder få migrene også? Håper at hun kan få smertestillende som hjelper i så fall!
Gammel 21-11-2008, 23:25   #6
Medlem

Meldinger: 223
Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.

Chantelle: Så deilig at mannen din skal være så lenge hjemme. Snuppa her har heller ikke tatt sine første skritt...
Magsini: Gratulerer så mye med bhg plass - det blir bra!!
Tonjemor: Så bra at Amelia sover bedre om nettene. Men så forfredelig at Adelen har fått migrene - det er ikke godt!! Håper alt står bra til med dere
Peaches: Kos der hos foreldrene dine

Alt er bra med oss. Mannen er på julebord med jobben i kveld. Har sett litt på tv og kost meg med litt med rødvin. I helgen skal vi få kjøpt litt julegaver og på søndag får vi noen venner på lunsj.

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!
Gammel 22-11-2008, 03:28   #7
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,324
Blogginnlegg: 34
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Her har jeg frihelg
Auroraen er hos mamma denne helga, så nå skal det bare slappes av her. Få lagt klær for fire uker på plass, ryddet på vaskerommet sånn at man kommer seg inn der osv... Føles som tonnevis, men heldigvis er det ikke det.

Ellers går ting sin sedvanlige gang her.. Har virkelig kommet meg inn i rollen som alenemamma, heldigvis. Hatt knall-hodepine hele uka nå etter mannen fortalte om hu nye dama si, men forhåpentligvis gir det seg nå i helga. Har fått vært minimalt på jobb denne uka, bare et par timer på Tirsdag. Tipper at jeg ikke får tilbud om noen videre jobb der gitt, men da finner jeg noe annet å prøve meg ut som tenker jeg.

Her har Auroraen begynt å reise seg opp uten å holde seg i noe. Gjorde det første gang på Onsdagen, i senga si! Fikk hakeslepp der jeg stod. En ting er jo at hu gjør det for første gang, men i senga med en ustabil madrass som underlag liksom..

Lurer veldig på hva jeg skal kjøpe henne til jul. Jeg vet at søskenebarnet får dukkeseng med sengtøy hos oldeforeldrene, og jeg lurer på om hun ikke får noe lignende. Mamma klarte nemlig ikke å holde seg, og måtte forklare hvorfor det ikke ble gjort forskjell på jentene. Jeg funderer på aktivitetsbord av en eller annen type, noe sånn lære-leker fra Fisher Price eller sånt. Dukker er helt meningsløst når det kommer til henne, hun har ikke tålmodighet eller ork til sånne leker. Leker som lager lyder derimot er kjempemorsomt.
Jeg skal ønske henne ullklær til jul. Og sånne Sorel-sko nå når de andre blir for små. Leker har hun egentlig sinnsvakt mye av, til å være så lite glad i å leke.

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-11-2008, 07:59   #8
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,430
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.

liten tid til å være innom

Vi styrer med så masse, trodde dette skulle bli en rolig uke, men nei da!
får håpe neeste uke blir mer avslappende!!

Ikke så mye nytt her, tenkte vi skulle få tid til en akebrett tur i helga, SC synes det er spennende med snøen som har kommet!
Gammel 22-11-2008, 19:28   #9
Supermedlem

Emjo sin avatar

Sted: Jæren
Meldinger: 1,089
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.

Chantelle: Bra tilbud! Fikk du kjøpt? Hvilken farge?
Magsini: gratulerer med barnehage plass!
Tonjemor: så bra å høre at Amelie sover bedre på nettene men trist om storesøster har migrene. Krysser fingrene for at det er noe annet...
Peaches: kos dere på ferie
Strwberri: så bra du får en frihelg! Den fortjener du virkelig!! Kos deg masse vennen!'
Tatty Teddy: du har jo pinadø snart termin! Det er vel på tide å ønske deg lykke til med forestående fødsel! Og så må du spare på kreftene nå de siste dagene!

Jeg er ganske stresset for tiden...både pga Emmas barnehage og jobben min.. Har mye kontakt med mine tidligere kolleger i arbiedssituasjonen og jeg merker det ikke er bra. Jeg må følge en prsoedyre og de prøver å utnytte "vennskapet" og er direkte urimelige mot meg. Og det gidder jeg snart ikke mer av. Har funnet en jobb i min kommune som jeg tenker å søke på. Jeg er ikke helt kvalifisert, men jeg får snakke med dem på mandag.
Ikveld skal jeg ha brownies, chips og 1 glass rødvin.
Imorgen skal Emma få 4 års boken i kirken. Hun gleder seg til det, og vi øvde nå nettopp på å ta imot, si pent takk og neie. Men skal vedde på at imorgen er alt glemt
God lørdagskveld alle sammen!

Emjo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2008, 00:21   #10
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 770
Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tonjemor Vis post
Ellers så har vi mistanke om at storesøster har fått migrene, pappa måtte hente henne på sfo i går. Hun gråt og hadde vondt i hodet. Ikke første gangen hun har hatt det slik.
Stakkas liten, håper hun er bedre nå!

Sitat:
Opprinnelig postet av Magsini Vis post
Hva skal dere andre kjøpe småttisene til jul?
Noe så traust og kjedelig som fondsandeler og bunadsølv. Satser på at det blir nok av morsomme gaver til henne likevel - hvis hun i det hele tatt bryr seg...

Storebror derimot skal få kjøpe leke el. til lillesøster som han plukker ut - litt viktig det der!

Sitat:
Opprinnelig postet av Chantelle Vis post
Er det flere her som enda ikke går?
Begynte å gå for få dager siden. Og du hvor fort den teknikken satt når hun først torde! Går så det gviner nå!

Sitat:
Opprinnelig postet av Emjo Vis post
Imorgen skal Emma få 4 års boken i kirken. Hun gleder seg til det, og vi øvde nå nettopp på å ta imot, si pent takk og neie. Men skal vedde på at imorgen er alt glemt
Du, får man innkalling til slik bokutlevering, eller må man følge med i pressen? Junior ble døpt for 4 1/2 år siden, men vi har ikke hørt et ord om dette - selv om jeg vet de praktiserte det samme også her i menigheten tidligere iallefall.

Riktig god helg alle sammen

Sist endret av Rikke; 23-11-2008 kl 00:23.
Rikke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:55.