Oioi, vi er flyttet.
Var ikke så ille som jeg trodde Var på treff med en 7 uker gammel baby i går, og da så jeg jo at snuppa vår har blitt ganske stor. Og i dag har hun første dag i barnehagen også.
Vår snuppe har også første dag i barnehagen i dag!
Er spent på hvordan det blir, tror det blir veldig godt for henne. Merker at hun trenger mer stimuli nå, hun kjeder seg lettere og blir fortere sutrete.
Ellers så er det ikke så mye nytt å meddele herfra i dag.
Du er ikke alene om å være sentimental Tonjemor, i dag er det akkurat 1 år siden jeg gikk ut i permisjon.
Jeg sitter her på jobb og har ikke helt kommet i gang etter permisjonen. Begynte på mandag, og enda fungerer ikke alle programmene jeg skal bruke skikkelig. Det ordner seg nok, litt kan jeg jo gjøre.
Og forresten, blir ikke de gamle trådene våre med over?
I hele går gikk jeg og tenkte på hvor jeg var for ett år siden på ulike klokkeslett. "nå hadde jeg ringt føden", "nå var vi på vei", "nå fikk jeg epidural" osv osv.
Oj og TENK at vi har 1-åringer da dere!! Dette året har gått SÅ utrolig fort!!
Er hjemme med en liten syk guttepjokk i dag jeg. 40,5 i feber og hals og ørebetennelse.
Så overser jeg glatt det faktum at han faktisk spiste middagen sin (den samme som oss) helt på egenhånd og fra egen tallerken, og sistnevnte gikk ikke i bakken en eneste gang. Joda; litt større innser jeg at han har blitt.