Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Oktober 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-09-2008, 10:44   #1
Veteranmedlem

Lille*My sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,635
MP Rating: 0% (0)
Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.
Jei! Et nytt sted å skravle!

Nytt forum og greier! Velkommen hit okt07-mammaer, vi har nå offisielt "eldre barn"

Skravle i vei!
Gammel 01-10-2008, 07:39   #2
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,648
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.
Sv: Jei! Et nytt sted å skravle!

Ja, da har vi "eldre barn". Vi går inn i en ny epoke i barnas liv. Jeg er litt sentimental i dag ja...
Gammel 01-10-2008, 07:46   #3
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 1,318
tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.

Oioi, vi er flyttet.
Var ikke så ille som jeg trodde Var på treff med en 7 uker gammel baby i går, og da så jeg jo at snuppa vår har blitt ganske stor. Og i dag har hun første dag i barnehagen også.

tuuli er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 07:54   #4
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 1,648
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

Vår snuppe har også første dag i barnehagen i dag!
Er spent på hvordan det blir, tror det blir veldig godt for henne. Merker at hun trenger mer stimuli nå, hun kjeder seg lettere og blir fortere sutrete.
Ellers så er det ikke så mye nytt å meddele herfra i dag.
Gammel 01-10-2008, 08:58   #5
Supermedlem

Peaches sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 546
Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.

Du er ikke alene om å være sentimental Tonjemor, i dag er det akkurat 1 år siden jeg gikk ut i permisjon.

Jeg sitter her på jobb og har ikke helt kommet i gang etter permisjonen. Begynte på mandag, og enda fungerer ikke alle programmene jeg skal bruke skikkelig. Det ordner seg nok, litt kan jeg jo gjøre.

Og forresten, blir ikke de gamle trådene våre med over?
Gammel 01-10-2008, 09:11   #6
Medlem

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 437
Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.

Jeg melder meg i sentimentalgjengen!

I hele går gikk jeg og tenkte på hvor jeg var for ett år siden på ulike klokkeslett. "nå hadde jeg ringt føden", "nå var vi på vei", "nå fikk jeg epidural" osv osv.

Godt det er ettårsdag bare en gang!
Najade er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 09:48   #7
Supermedlem

peanut-mamma sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,223
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.

Oj og TENK at vi har 1-åringer da dere!! Dette året har gått SÅ utrolig fort!!
Er hjemme med en liten syk guttepjokk i dag jeg. 40,5 i feber og hals og ørebetennelse.

Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 09:54   #8
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 1,318
tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.tuuli har en strålende fremtid.

På søndag har jeg forresten 1-års bryllupsdag. Fikk unnagjort både bryllup og fødsel i løpet av 1 mnd

tuuli er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 20:35   #9
Aix
Medlem

Aix sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 256
Aix er som en lysfontene.Aix er som en lysfontene.Aix er som en lysfontene.Aix er som en lysfontene.Aix er som en lysfontene.Aix er som en lysfontene.Aix er som en lysfontene.Aix er som en lysfontene.Aix er som en lysfontene.Aix er som en lysfontene.Aix er som en lysfontene.

ett åringer allerede.. tiden har gått syk fort
Aix er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 20:53   #10
Veteranmedlem

Tjorven75 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,423
Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg protesterer. Knerten går IKKE under definisjonen "eldre barn". Han har jo ikke sluttet å være baby engang. Greit nok å bytte klubb, men eldre barn ........ nei, det er faktisk helt feil.

Så overser jeg glatt det faktum at han faktisk spiste middagen sin (den samme som oss) helt på egenhånd og fra egen tallerken, og sistnevnte gikk ikke i bakken en eneste gang. Joda; litt større innser jeg at han har blitt.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:55.