Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Oktober 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-12-2008, 19:36   #1
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,430
MP Rating: 0% (0)
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.
skravling uke 51

hvordan står det til med juleforberedelsene??

Her har jeg endelig fått funnet frem litt pynt, men ellers er vi langt på etterskudd..
Gammel 16-12-2008, 10:38   #2
Medlem

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 466
Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.
Sv: skravling uke 51

Vi reiser bort i jula, så jeg pynter ikke så mye.

Har framme adventskrans, julestjerne, en lyskrans i vinduet. Litt rødt på do (håndkle og lys).

Får se om jeg henger ut en krans på døra også. Vi fikk ny dør i år, og den er ikke spikret i. Litt usikker på om jeg skal lage hull i den, når vi uansett drar bort.

I går lagde jeg Sarah Bernhard kaker (etter en sånn jukseoppskrift). De ble veldig, veldig gode!!
Najade er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-12-2008, 17:58   #3
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,430
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.

her har vi baka i dag og hatt besøk av helsesøster..
Lillebror veide 3140 g i dag, så ennå under fødselsvekta. Veide 3120 sist onsdag, så ikke lagt på seg så masse. Vekta fikk stå her, slik at vi kunne veie han og holde kontakten.
Håper bare han legger på seg mer nå fremover, svak lukkemuskel så mye kommer opp igjen. Vært bedre nå siste 2 dagene, så jeg håper han har lagt på seg mer frem til helga!
Gammel 16-12-2008, 20:19   #4
Supermedlem

pioneerjenta sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 869
pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.

Vi har pyntet til jul, men blir ingen bakst.
Vi spiser ikke så my ekaker i jula.
Syntes det er så hektisk når enn jobber, dagene flyr avgårde.
Savner permisjonstiden....

Gleder meg til neste gang, skal nyte den enda bedre da og gjerne litt lenger
Gammel 16-12-2008, 23:00   #5
Supermedlem

Peaches sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 631
Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.

Men TattyTeddy da, du har jo akkurat født, når skulle du få tid til juleforberedelser?

Har ikke akkurat gjort så mye forberedelser. Fått sendt en bråte med julekort og 2 digre smartpakker med gaver i dag. Nå gjenstår bare gavene til familien her, slit nok det når jeg ikke aner hva vi skal gi.

Jeg føler at julen i år har kommet noget brått på. Det er jo ikke lenge siden det var sommer jo. Kan ha noe med at vi har aktiv 1-åring og at jeg generelt er en sosekopp når det gjelder å planlegge ting.

Ellers ser det ut som Pie stortrives i barnehagen. Bare såvidt hun har tid til å vinke hadet når jeg skal gå, og det er hvertfall ikke nøye med å dra derifra om ettermiddagen. Og så er jeg så glad for at de får all mat og frukt der, inkludert noen varme måltider 3 ganger i uken.
Gammel 18-12-2008, 13:21   #6
Supermedlem

vårmor sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: stavanger
Meldinger: 821
vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.

Temmelig utafor jeg nå. Har fremdeles ikke nett og telefon, vi. Tjuvlåner en eller annens nabos nett i ny og ne, men stort sett er det så dårlig signal at jeg mister det før jeg får postet noe innlegg.

Vi har funnet oss godt til rette her i huset vårt i Vedano al Lambro, 1km fra Monza-banen, 15 km fra Milano sentrum. Juleforberedelser finnes det masse av her også. Vi har brukt det meste av krefter på å få skrudd sammen møbler og fylle dem, men har nå fått bakt noen få slag, handlet inn litt, kjøpte juletre i går, kakehus er ferdig pyntet. Pinnekjøttet ble fraktet fra Norge for et par uker siden, sammen med litt annet julesnacks fra hjemlandet. Mammas delfiakake er fint pakket inn i kjøleskapet. Julestjernene står rundt omkring og minner oss om at julen snart er her. Gavene er pakket og klart. Alle Norges-pakkene er forhåpentligvis snart fremme hos mottaker. Mine 43 julekort er vel snart framme, mannens 35 ikke helt klare.

I dag kommer svigers flygende - de blir til 28. Mannens søster, mann og barn kommer kjørende fra Tyskland i morgen og blir til mandag. Blir fullt hus her i helga, ja. Kjekt det! Når vi er alene igjen setter vi kursen opp mot Dolomittene for noen dager oppe i snøen. Har faktisk hatt litt snø her i lavlandet også, men ser det meldes helt opp mot 15 grader nå i helga!

Kommer en Telecom-fyr for 3. gang i morgen - håper at vi har nettforbindelse når han går igjen denne gang. Uansett - tror det ikke før jeg ser det - ønsker derfor alle dere en riktig god og fredelig jul og lover å være mer aktiv igjen på nyåret når alt flyter fint her i gården.

Sist endret av vårmor; 18-12-2008 kl 13:27.
vårmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-12-2008, 13:26   #7
Supermedlem

vårmor sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: stavanger
Meldinger: 821
vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.

Tatty Teddy: Gratulerer så masse med lillebror! Det ordner seg forhåpentligvis raskt med vekta. Kos dere!

Peaches: Kjekt at det går fint med Pie i barnehagen - ingenting er bedre! Storesøster her begynner i internasjonal b.hage den 7. januar. Blir spennende det. 2/3 av barna er italienske, men språket blir hovedsaklig engelsk. Satser vel på å la lillesøster begynne der til høsten. Morsomt å se hvordan disse jentene snakker om 3 år når vi reiser hjem igjen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:01.