Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Oktober 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-01-2009, 19:05   #1
Supermedlem

Peaches sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 687
MP Rating: 0% (0)
Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.
Skravlings i januar 2009

Godt nytt år til alle sammen!

Den siste tiden har gått veldig fort, Pie har hatt en rivende utvikling samtidig med at hun har hatt sin første forkjølelse. Hun er ikke helt frisk enda, og jeg regner med det at det kommer tilbake når barnehagen starter for fullt igjen.

Nyttårkvelden var vi på middag hos Sambos søster med familie og så reiste vi hjem i 22-tiden for å legge Pie. Hun våknet heldigvis ikke av fyrverkeriet, selv om huset ristet av de største smellene fra den offisielle oppskytingen her i byen.
Gammel 02-01-2009, 20:46   #2
Supermedlem

Emjo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,136
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravlings i januar 2009

Godt Nytt År!!
Her startet vi det nye året med sykdom. Begge ungene og jeg har hatt oppkast. Vi er heldigvis bedre nå.

Nyttårsaften feiret vi hjemme med besøk av 2 vennepar med barn. Det var kjempekoselig!

Jonas har utviklet seg veldig mens vi har vært hjemme i julen. Han sier hadet helt tydelig, sågod (vær sågod) og dakk dakk (takk takk) og så peker han på lys og sier "dys" - det samme sier han når han peker på lysbryter. Ellers klarer han nå å løpe ganske fort uten å falle.

På mandag begynner jeg på jobb igjen etter 2 herlige uker hjemme. Litt blandede følelser, men det går seg nok til.

God helg alle sammen.
Gammel 02-01-2009, 21:40   #3
Seniormedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,594
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.

heia!!

Her hadde vi forsmak på hverdagene igjen i dag. Mannen på jobb og jeg hjemme med 3 små! Gikk rimelig greit. Mens de 2 minste sov kom jeg og storebror oss ut på rattkjelke!

Så stille her for tiden, drev å tenkte på om det hadde blitt mer aktivitet om det ble lukket forum??? Eller har bare alle forsvunnet??
Gammel 02-01-2009, 22:35   #4
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,017
Blogginnlegg: 34
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har hvertfall ikke hørt om noe lukket forum?

Her har jeg ENDA besøk av sofaslitern. Heldigvis flytter han ut (for godt!) nå iløpet av neste uke, forhåpentligvis. Han mangler bare en garanti på depositum og sånt småtteri så er'n ute. Da skal det feires med maling av seksjonene, bordene og sånt som mangler samt sippe i meg den siste hvitvinsflaska mi, mens han har pappahelg. Enten skal den nytes alene, eller så skal den nytes med mannebesøk. Vi får se.

Aurora har begynt å gå for fullt iløpet av jula. Går overalt hvor hun skal nå! Og jeg er KJEMPESTOLT! Når hu hadde siste dag i barnehagen den 19. gikk hun 5-6 skritt, nå går hun LANGE avstander! DET blir flott å komme og vise frem i barnehagen det ja.

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-01-2009, 23:26   #5
Supermedlem

Emjo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,136
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.

Tatty Teddy: tror nok det ville vært bedre med lukket forum. Men hvordan går vi fram?
Strwberri: Tipper barnehagen gjør store øyner når Aurora kommer gående inn i barnehagen
Gammel 03-01-2009, 01:02   #6
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,017
Blogginnlegg: 34
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg håper det!

Det starter ei ny ei der da, såeh.. Jeg er spent. Det er hu som har vært kontaktpersonen til snuppa som har slutta nå mens det har vært jul/nyttår så..

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-01-2009, 08:09   #7
Seniormedlem

TattyTeddy sin avatar

TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.

Strwberri: tenkte om vi skulle lage et.. Alle andre klubber har det og siden det er så få inne her til tider!

Emjo: kan sjekke opp litt..
Gammel 03-01-2009, 10:34   #8
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,977
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har jeg meldt meg inn i det lukkede forumet

Skriver mest inne på det lukkede forumet til november 2007. Da slipper man å tenke så mye på hva man skriver

Her i huset sliter snuppa med 5. dagen med omgangssyke. Slitsomt, og hun har blitt tynn som en flis. Nå håper vi hun blir frisk i en fei!

tuuli er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-01-2009, 11:04   #9
Seniormedlem

TattyTeddy sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av tuuli Vis post
Da har jeg meldt meg inn i det lukkede forumet

Skriver mest inne på det lukkede forumet til november 2007. Da slipper man å tenke så mye på hva man skriver

Her i huset sliter snuppa med 5. dagen med omgangssyke. Slitsomt, og hun har blitt tynn som en flis. Nå håper vi hun blir frisk i en fei!
Det var det jeg tenkte også, at det kanskje ble litt mer skravling..
Håper i hvertfall det!
Gammel 03-01-2009, 11:33   #10
Medlem

baatn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Steinkjer
Meldinger: 147
baatn er fantastisk mot andre.baatn er fantastisk mot andre.baatn er fantastisk mot andre.baatn er fantastisk mot andre.baatn er fantastisk mot andre.baatn er fantastisk mot andre.baatn er fantastisk mot andre.baatn er fantastisk mot andre.baatn er fantastisk mot andre.baatn er fantastisk mot andre.baatn er fantastisk mot andre.

Hei hei.

Har vært lite aktiv her det siste halvåret.. Har vært skikkelig mye stress med pendling Steinkjer - Trondheim hver dag for å gå skole.. Men nå som jeg er ferdig med skolen kan jeg begynne å skrive litt her igjen

Maiken Elise begynner å bli ganske flink til å gå Eller rettere sagt, hun har blitt tøffere til å slippe seg og tusle av gårde Er ikke mange skrittene hun tar før hun setter seg ned. Har vel regnet 12 på det meste.
Ellers så har hun plutselig kommet inn i en fase der alt som er nytt er skikkelig skummelt... Men det går seg vel til etter hvert

Har forresten meldt meg inn i det lukkede forumet jeg også

Ha en fin dag alle sammen!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:59.