Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Oktober 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-11-2008, 19:39   #1
Supermedlem

Emjo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,089
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Uke 47

Emjo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2008, 19:47   #2
Supermedlem

Emjo sin avatar

Sted: Jæren
Meldinger: 1,089
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 47

Ja da er det jammen tirsdag kveld allerede - ikke lenge til helg

Jeg føler jeg ble frarøvet helg nå sist siden jeg ble liggende med spysyken
Både storesøster og minstemann var utrolig kosete med meg da jeg endelig kom meg litt på søndagskvelden (ble sengeliggende lørdagkveld) - de savnet mammaen sin
Storesøster skulle få 4 års boka i kirken på søndag og hun var skuffet da hun måtte reise uten meg (både lillebroren, faren og besteforeldre på begge sider var med). Vi øvet på å ta takke fint og håndhilse samt å neie. Hun takket ihvertfall fint fikk jeg høre - men alt det andre var glemt

Imorgen skal jeg på jobbintervju og kjenner nå at jeg gruer meg litt. Dette er en jobb i min hjemkommune og den vil jeg veldig gjerne ha. Tenk å slippe å reise 1 time hver vei for å komme til jobb.

Håper dere får en fin kveld!

Emjo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2008, 21:16   #3
Medlem

emilie78 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: rogaland
Meldinger: 187
MP Rating: 100% (2)
emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.

Lykke til på jobb intervju Emjo. Hørtes IKKE noe særlig ut med spysjuke....

Har ikke skrevet her på lenge. Er veldig travelt, og er sliten for tida. Men leser litt innimellom da. Minsten har begynt i barnehagen og det som begynte bra de to første dagene, går absolutt ikke bra nå. Han er illsint når jeg leverer. Hylskriker. Kjenner det er tungt. Han har gått i bhg snart 3 uker nå, og det er like ille ennå. Huff, kjenner mammahjertet har det litt vondt. De må bære han endel siden han skriker endel innimellom. Måtte bare klage litt. Vet jo det ordner seg med tida... Det er jammen tøft mens det står på.
emilie78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2008, 21:52   #4
Medlem

Kitty sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 252
MP Rating: 0% (0)
Kitty er fantastisk mot andre.Kitty er fantastisk mot andre.Kitty er fantastisk mot andre.Kitty er fantastisk mot andre.Kitty er fantastisk mot andre.Kitty er fantastisk mot andre.Kitty er fantastisk mot andre.Kitty er fantastisk mot andre.Kitty er fantastisk mot andre.Kitty er fantastisk mot andre.Kitty er fantastisk mot andre.

Lykke til på intervju, Emjo!! Godt å være ferdig med spysyken, ja...

Så sårt med barnehagen, Emilie.... Godt at de tar litt ekstra vare på han og bærer han. Vennen her skal begynne på mandag. Jeg er veldig spent på hvordan det går.

Har fått navnelapper nå, så det er bare å begynne å kliste og stryke på! Skal kjøpe meg en tekstilpenn også.

Ellers så er jeg på jakt etter et sånt:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Skrev om det i en annen tråd også, men nevner det her også Noen som har sett det til salgs noe sted?

Ha en fin tirsdagskveld
Gammel 26-11-2008, 07:33   #5
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,430
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.

Kitty: sånn har jeg lyst på også. Besøkte noen som hadde og ungene lekte seg så mye med den!!! Men vet ikke hvor de selger..

Stille her inne, regner med de fleste er opptatt fremover til jul.
Her har det vært hektiske dager, i går kom ikke mannen hjem før over halv 7.
Så da sov lillesnuppa når han dro og hadde sovnet til han kom hjem!
Kanskje det kommer rørlegger i dag, ikke helt sikker!
Gammel 26-11-2008, 09:09   #6
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,324
Blogginnlegg: 34
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg mener å ha sett noe sånt på Ekstra Leker her i byen, men jeg er ikke sikker. Det er ingen kjede uansett, men.. Kan man ikke ta kontakt me Fisher Price og spørre hvem som selger sånt?

Lykke til Emjo! Du må fortelle hvordan det går!

Idag blir den lille broren min 18 år gammel gitt!
Skal på biffrestaurant et helt følge av oss, den harde kjerne som holder ut med hverandre, før jeg etterpå skal på julemøte med fagforeninga og spise julemat.

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2008, 19:20   #7
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,715
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

Hos oss går dagene i ett og jeg har ikke hatt tid til å tenke på hverken jul eller noe annet. Det er nok å komme seg gjennom hverdagen på en noenlunde grei måte.

Jeg fikk sjokk når jeg så signaturen til Tattyteddy, du har jo termin hvert øyeblikk. Ditt svangerskap har virkelig gått fort! Det blir snart en baby til på deg! Det er så rart, for jeg føler virkelig at barna våres er babyer enda.

Lykke til på intervju i morgen Emjo! Og håper lillegutt slutter å gråte etterhvert Emilie78.
Gammel 27-11-2008, 00:27   #8
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,324
Blogginnlegg: 34
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Forresten.. Er det ikke uke 48 nå?

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2008, 14:15   #9
Medlem

Chantelle sin avatar

Meldinger: 101
Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.Chantelle er fantastisk mot andre.

Emjo: Hvordan gikk det? Håper at det gikk bra på jobbintervjuet!

Emilie78: Uff, det må være vondt. Har hørt om andre som har hatt det slik, og hvor det helt plutselig løsnet. Håper at det skjer med dere også snart!

Peaches: Gratulerer med barnehageplass!

TattyTeddy: ?

Nå kjenner jeg at jeg er sliiten!!! Minsten er blitt mye mer aktiv. De siste dagene har han også sutret nærmest fra han står opp til han legger seg.
Når vi står opp, setter jeg han på gulvet for å kle på meg selv, og han hyler. Samtidig klarer han å rive ut av et par skap og skuffer, og slenge seg bakover så han dunker seg.
Er blitt ganske vant med å rive på meg klærne i en fart, lage mat og spise fort osv.

Ja, ja.. gleder meg til mannen kommer hjem. (I det siste har jeg sovet sammen med ham på dagen p.g.a at han har vært våken deler av natten.)

Nå skal vi til legen og sjekke luftveiene siden han har vært tett og surklete så lenge. Sikkert ingen ting, men greit å sjekke nå siden han er sånn i ulage.

Nok klaging..

Er det flere som snakker mer for tiden?
Minsten har begynt å komme med mange ord de siste dagene, kvakkkvakk for badeanden, piip, bæ, mø osv. Så skjønn!!
Chantelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2008, 15:27   #10
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,797
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi Tatty Teddy, termin allerede? Det har gått utrolig fort!

Det ser ut som vi klarer første sykdomsfrie uken på lenge.. men tør nesten ikke si det, for vi har fremdeles morgendagen igjen. Vi hadde samtale med barenahgen på mandag, og da sa de at snuppa har tilpasset seg bra og ser ut til å trives godt med de andre barna. Men det visste vi jo forsåvidt. De syntes også hun var imponerende tidlig ute fysisk. Så nå blir det spennende å se når hun faktisk begynner å snakke også

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:54.