Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Oktober 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-12-2008, 08:13   #1
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,430
MP Rating: 0% (0)
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.
~~Uke 49~~

1 desember og ny uke!

Stille her med oss, er alle opptatt med juleforberedelser eller??
Gammel 01-12-2008, 09:22   #2
Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 223
Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.
Sv: ~~Uke 49~~

Hei Hei.

TattyTeddy: Hvor langt over termin er du? Er formen fin? Det er spennede å følge med.

Jeg er hjemme med en syk frøken i dag. Etter at snuppa begynte i bhg har det blitt en del forkjølelser, men det hører jo med.

Jeg har ikke fått kommet i geng med juleshopping enda, men skal skrive liste i dag tenkte jeg. Ellers så fikk jeg opp julestjerne + div. adventspynt. Hyggelig med mye lys.

Ha en fin uke alle sammen.
Gammel 01-12-2008, 11:28   #3
Supermedlem

Emjo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,089
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvordan går det med deg Tatty Teddy. Spennende tid.

I helgen satte vi opp lysestaker hvert vindu samt julestjernen. Det lyser og er så fint nå.
Juleshopping ja.. SKal lage liste jeg også over hvem jeg skal kjøpe til. Har kjøpt noen men er ikke kommet så langt som jeg hadde håpet.

Ha en fin dag alle sammen

Emjo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 11:49   #4
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,797
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

Venter bare påd esemberlønn, så skal jeg begynne å handle julegaver. Adventsstjernen henger i vinduet, men ellers er det ikke så mye juleforberedelser på meg. men har ikke så mye å fortelle om heller, så derfor er det stille fra min side

Snuppa har begynt å våkne før 6 igjen om morgenen. Merker at hun ikke er uthvilt, men får henne ikke til å sove lenger. Hun er også fryktelig kosete for tiden, så tror hun egentlig bare vil ha kos når hun våkner. Og det er jo nesten litt fint, så må bare bære over med tidlgie morgener.

Hun har også blitt veldig redd for menn med skjedd. Dessverrre har vi mange kamerater med mye hårvekst i ansiktet, så det er litt vanskelig å få besøk for tiden. Selv onkelen sin er hun redd for.. Han ble litt lei seg, men vi får satse på at det går over. Men vi bør vel helst droppe julenisse i år, da

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 12:37   #5
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 1,715
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

Jeg skulle egentlig vært på julebord på fredag, men endte opp med omgangssyke istedenfor. Storesøster kastet opp påmeg natt til fredag, jeg fortsatte på fredag. Og var i dårlig form fram til lørdag. Natt til søndag begynte min mann. Han var dårlig hele søndagen og hjemme fra jobb i dag.
Sånn er det bare, ikke noe å gjøre med.

Selv er jeg veldig trøtt i dag. Føles ut som om jeg aldri får nok søvn. Og det gjør jeg nok heller ikke. Amelia våkner grytidlig både lørdag og søndag. Hun vil ikke ligge i senga og kose med oss. HUn er sulten og vil opp med en gang. Slitsomt ja.

Vi har såvidt begynt på julehandelen, men har ikke kommet så veldig godt i gang enda. Må nok vente på desemberlønna ja.
Gammel 01-12-2008, 13:25   #6
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,324
Blogginnlegg: 34
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Her har jula kommet greit inn i heimen. Fått opp gardiner, julekalender, julestjerner (3 stk.), nisser, adventsstaker og lysestake. Og julestjerne-blomster.

Idag hadde vi en liten fight på mårningen ettersom ex'en sovna når jeg ba han om å hente Aurora og levere henne i barnehagen når jeg hadde vondt i hue. Så sovna han igjen når vi skulle i møte med psyk. sykepleieren, så jeg måtte få sykepleieren til å ringe avdelinga og be dem vekke han.

Starter på julehandelen etter bursdagen i neste uke. Er en vanlig kommunalansatt så jeg får ikke lønna før mot neste helg.

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 17:32   #7
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.

4 dager over i dag og vært på ul!

Alt sto bra til men lite fostervann. Så ny time på onsdag, ny ctg og ul + overlegen hoppet fra mandag til torsdag også til onsdag for da hadde de tid å sette igang før helga. Så det blir vel baby på oss denne uken tenker jeg!
Har jo ventet og vente på at det skulle bli desember og jammen får vi ikke desemberbaby..

Så nå blir det ei frøken i oktober, en i november og en i desember!!
Gammel 02-12-2008, 10:46   #8
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 1,715
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av TattyTeddy Vis post
4 dager over i dag og vært på ul!

Alt sto bra til men lite fostervann. Så ny time på onsdag, ny ctg og ul + overlegen hoppet fra mandag til torsdag også til onsdag for da hadde de tid å sette igang før helga. Så det blir vel baby på oss denne uken tenker jeg!
Har jo ventet og vente på at det skulle bli desember og jammen får vi ikke desemberbaby..

Så nå blir det ei frøken i oktober, en i november og en i desember!!

Så utrolig spennende! Er det noen som sladrer for deg her i klubben?
Gammel 02-12-2008, 14:19   #9
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

Har vel ingen som sladrer her nei..
Gammel 02-12-2008, 15:01   #10
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,324
Blogginnlegg: 34
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Da synes jeg at noen burde gjøre det.

Får snike innom SM og følge med der, for DER er det noen som sladrer hvertfall..

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:49.