Her er vi ferdige med spysyken. Det varte i nøyaktig 2 dager for oss, en dag med voldsom kvalme, og så spy. Etterpå var vi heldigvis i topp form. Får håpe at det går fort over med dere.
Ikke noe kjekt...
Denne uken har jeg jobbet hver dag, men har fri i morgen. Skal på fashion Show på Sting sammen med min mor på 58 og datter på 19 år. Skal spise og kose oss. Første gang vi er ute sammen, så blir spennende å se..
Hun som har det er en venninde av min mor, og designer klær for Fretex. Gleder meg til det!
Ellers så er jeg klassekontakt, og fikk beskjed om at jeg og ei annen mor skal holde julefrokosten på skolen i morgen tidlig. Så fikk i all hast handlet inn mat før jeg gikk på jobb i kveld. Kom nettop hjem, og skal møte 07.30 med alt klart i morgen tidlig.
Det går fort i svingene nå før Jul, så vi fikk en kjekk regning på 6000 kr siden jeg i farten hadde fyllet bensin på dieselbilen. (Den andre bilen er bensin) Det er vel de pengene jeg har jobbet for denne uka sånn nesten..
Minner meg på at jeg må ta det mer med ro og ikke stresse sånn. Så det har jeg tenkt å gjøre fremover. En ting om gangen, i steden for 5 i slengen.