Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-02-2006, 17:16   #1
VIP-Medlem
 
Eirill sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 6,730
MP Rating: 0% (0)
Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.
Vis meg din fineste barnebursdagskake

Overskrifta sier vel alt...

Jeg har 3-åring snart, og det hadde vært litt gøy å gjort noe annet med sjokoladekaka, liksom....
__________________
MØ SJÆL!
Eirill er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 17:51   #2
Supermedlem
 
Emja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Sørpå
Meldinger: 585
MP Rating: 0% (0)
Emja er fantastisk mot andre.Emja er fantastisk mot andre.Emja er fantastisk mot andre.Emja er fantastisk mot andre.Emja er fantastisk mot andre.Emja er fantastisk mot andre.Emja er fantastisk mot andre.Emja er fantastisk mot andre.Emja er fantastisk mot andre.Emja er fantastisk mot andre.Emja er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Noen av kakene jeg har laget til ungene. Det blir lavere og lavere standar med årene. Har visst ikke tid å stå å "daille". Men syns det er gøy!
2 Års kake:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

4 års kake:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

1 års kake til febbisen:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
fra Emja
Storebror -99 febbis -03 febbilusk -05
Emja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 17:53   #3
Æresmedlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,112
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Alexander har bestilt Thomaskake til kommende selskap også
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 18:23   #4
Medlem
 
Padmé sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Naboo
Meldinger: 429
MP Rating: 0% (0)
Padmé har mye å være stolt av.Padmé har mye å være stolt av.Padmé har mye å være stolt av.Padmé har mye å være stolt av.Padmé har mye å være stolt av.Padmé har mye å være stolt av.Padmé har mye å være stolt av.Padmé har mye å være stolt av.Padmé har mye å være stolt av.Padmé har mye å være stolt av.Padmé har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Kaker er gøy! Her er et par:

Marsipankake:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sjokoladekake:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Padmé

Padmé er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 19:08   #5
Seniormedlem
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 2,621
MP Rating: 0% (0)
amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.amylin har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

For noen nydeige kaker dere jenter lager. Her i gården blir det absolutt ikke sånne kaker.
__________________

Member of CdJ http://www.a-mylin.blogspot.com/
amylin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 21:07   #6
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,521
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Wow , noe så lekkert. Jeg er helt imponert.
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og Bendik f.010407. Venter en bittelillebror 11 mars 2010.
Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 23:36   #7
Veteranmedlem
 
super sjefa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 3,102
MP Rating: 0% (0)
super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Dritt bra! Sånn vil jeg også lage. Dere er kjempe flinke....
super sjefa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2006, 23:43   #8
Supermedlem
 
Cinderella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 620
MP Rating: 0% (0)
Cinderella er fantastisk mot andre.Cinderella er fantastisk mot andre.Cinderella er fantastisk mot andre.Cinderella er fantastisk mot andre.Cinderella er fantastisk mot andre.Cinderella er fantastisk mot andre.Cinderella er fantastisk mot andre.Cinderella er fantastisk mot andre.Cinderella er fantastisk mot andre.Cinderella er fantastisk mot andre.Cinderella er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Kjempefine kaker dere lager
__________________
Cinderella juni-03 og juli-05

Cinderella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2006, 00:31   #9
M
Supermedlem
 
M sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,453
MP Rating: 0% (0)
M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Jeg er stum!
FOR NOEN KAKER....!!!

Èn ting er sikkert. Her skal IKKE jeg legge inn noe bilde ihvertfall

Jammen er det noen heldige barn der ute som har så flinke kakebakemammaer

Prikkerunde....!!
__________________
Hilsen M - lykkelig mamma til fire fantastiske barn

Live the life you love - love the life you live
M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2006, 15:34   #10
Supermedlem
 
Kwistin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Bursdagskaker

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=389919

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...51#post5089851
__________________
Titter innom i ny og ne

Sist endret av Kwistin; 19-11-2006 kl 23:57.
Kwistin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:24.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com