Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Premature barn


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2007, 14:51   #1
Aix
Medlem
 
Aix sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 293
MP Rating: 0% (0)
Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.
Årsak til for tidlig født?

Har dere fått noen årsak til at barnet deres kom for tidlig?
og dersom dere har flere barn, kom de alle for tidlig eller bare en av de?
Aix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2007, 14:57   #2
Supermedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 955
MP Rating: 0% (0)
Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Morkaken løsnet, og han måtte hentes ut så raskt som mulig.
__________________
* 2007
Pelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2007, 15:00   #3
Seniormedlem
 
elmar sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 2,145
MP Rating: 100% (1)
elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.
Sv: Årsak til for tidlig født?

.........
__________________
ElmarBloggen HobbyBloggen
Storken kommer i desember

Sist endret av elmar; 28-06-2008 kl 22:14.
elmar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2007, 14:59   #4
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Årsak til for tidlig født?

*poff*

Sist endret av Tidl. bruker; 09-02-2008 kl 08:43.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2007, 15:08   #5
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 291
MP Rating: 100% (3)
Karisma har en strålende fremtid.Karisma har en strålende fremtid.Karisma har en strålende fremtid.Karisma har en strålende fremtid.Karisma har en strålende fremtid.Karisma har en strålende fremtid.Karisma har en strålende fremtid.Karisma har en strålende fremtid.Karisma har en strålende fremtid.Karisma har en strålende fremtid.Karisma har en strålende fremtid.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Morkaken løsnet her også. Det hele var veldig dramatisk og jeg er glad jeg var på sykehuset allerede. Hadde hatt rier som gav seg selv noen dager tidligere.

Jeg har fem barn og bare siste er prematur.
Karisma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2007, 15:16   #6
Aix
Medlem
 
Aix sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 293
MP Rating: 0% (0)
Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.
Sv: Årsak til for tidlig født?

hos meg fant de ingen årsak til at hun kom litt tidlig (4 uker), så er nok bare av dem som bare får barn litt tidlig. Mulig det ligger til slekta.. moren min fikk jo førstemann 5 uker for tidlig (mens jeg kom jo selv 1 uke for seint) samt at et par av søskenbarna mine har fått sine unger litt tidlig de og
Aix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2007, 12:14   #7
VIP-Medlem
 
maylen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 5,305
MP Rating: 0% (0)
maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Fått alle prematurt. Ingen kan fastslå en sikker grunn.
maylen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2007, 10:59   #8
Supermedlem
 
Therese78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hordaland
Meldinger: 1,097
MP Rating: 0% (0)
Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Jeg fikk alvorlig svangeskapsforgiftning med begge jentene mine. Eline ble tatt med keisersnitt i uke 28,6 og Thea ble tatt med hastesnitt i uke 27 pga morkakeløsning grunnet svangerskapsforgiftningen.
__________________
Therese78 med jentene Eline 21.06.99 (uke 29) og Thea 04.08.04(uke27)
Therese78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2007, 11:28   #9
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 443
MP Rating: 100% (1)
Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Kort og svak livmorhals. Hun ville ut 24+0, men de klarte holde henne igjen til 34+1. Da måtte jeg holde sengen på Riks, ikke lov og gå på do engang Men vi, meg og snuppa klarte det vi, da spiller ti uker ingen rolle
__________________
Neados og Prinsessen-04

Min oppussingstråd
Neados er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2007, 13:06   #10
Seniormedlem
 
Antiga sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,565
MP Rating: 0% (0)
Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Begge mine er født i uke 33, men vet ikke grunnen.
__________________
Mars 01 & Jan 05

Jeg vil heller bli mislikt for den jeg er, enn likt for den jeg ikke er.
Antiga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:15.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com