Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Premature barn


 
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-10-2009, 13:57   #1
Medlem
 
Mathildex2 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Sted: Stavanger
Meldinger: 127
MP Rating: 0% (0)
Mathildex2 har en strålende fremtid.Mathildex2 har en strålende fremtid.Mathildex2 har en strålende fremtid.Mathildex2 har en strålende fremtid.Mathildex2 har en strålende fremtid.Mathildex2 har en strålende fremtid.Mathildex2 har en strålende fremtid.Mathildex2 har en strålende fremtid.Mathildex2 har en strålende fremtid.Mathildex2 har en strålende fremtid.Mathildex2 har en strålende fremtid.
Fast føde

Ja, når begynner/begynte dere med fast føde.
Jeg begynte å introdusere litt grøt når hun var 4mnd kronologisk. Dette var fordi hun virket utilfreds til alle døgnets tider.

Nå er hun jo 6mnd om noen dager og får noen skjeer med grøt om morningen og en porsjon med grøt om kvelden (så sant hun spiser den). Får litt grønnsaker midt på dagen. Jeg pratet med HS om dette og sa at jeg alltid prioriterte melka først og så fikk hun grønnsaker/grøt dersom hun ikke var tilfreds. På kvelden begynner jeg med grøten. HS spurte om hvorfor jeg prioriterte melk, og kunne bare svare: vet ikke...?
Så derfor lurer jeg veldig på hvordan man skal gjøre dette. Går det etter kronologisk alder/hvor lenge de har fått mat i magen eller korrigert alder? Vil jo ikke at hun skal få masse matallergier og slikt p.g.a for rask overgang til fast føde
Så da vender jeg meg til dere kloke damer
__________________
20.04.09
Mathildex2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
 



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:15.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com