Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Premature barn




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2008, 22:48   #1
Veteranmedlem
 
maylen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 4,968
MP Rating: 0% (0)
maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.
Hallo?

Lurer på hvor alle de "gamle" traverne her inne har blitt av?

Meld dere her igjen, så vi kan ta en liten oppdatering.
maylen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2008, 21:29   #2
Supermedlem
 
Therese78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hordaland
Meldinger: 1,097
MP Rating: 0% (0)
Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.Therese78 har mye å være stolt av.
Sv: Hallo?

Sitat:
Opprinnelig postet av maylen Vis post
Lurer på hvor alle de "gamle" traverne her inne har blitt av?

Meld dere her igjen, så vi kan ta en liten oppdatering.
Jeg er her!
Skriver ikke så mye på NM fortiden,men er inne og snik leser litt...
Når det gjelder oppdatering,så går det fint her hos oss.
Thea er komt seg veldig med hensyn til språket. Går gjevnlig til logoped og får hjelp der.
Det eneste vi sliter litt med nå er bleieslutt. Hun er flink til å gå på do når jeg tar henne med på do, men viser forløpig ikke initativ til å gå på do selv. Men håper det kommer etterhvert. (noen råd?)
Ellers er hun en veldig blid og fornøyd jente
Hvordan går det med Anemoren da? Tenk at de er blitt fire år allerede... Helt vilt!
__________________
Therese78 med jentene Eline 21.06.99 (uke 29) og Thea 04.08.04(uke27)

Sist endret av Therese78; 14-08-2008 kl 21:36.
Therese78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 21:10   #3
Supermedlem
 
Jalapeno sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 547
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.
Sv: Hallo?

Vet ikke om jeg er en av de gamle traverne. men jeg er her inne og leser hver gang jeg er pålogget.
__________________
Jalapeno er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 15:49   #4
Veteranmedlem
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 3,523
MP Rating: 0% (0)
Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.
Sv: Hallo?

Jeg er vel gammel, traver kan diskuteres.
Marian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 18:17   #5
Veteranmedlem
 
maylen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 4,968
MP Rating: 0% (0)
maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.
Sv: Hallo?

Marian: Joda, du er en gammel traver. Du var jo en del her før.

Jalapeno: Dine jenter begynner jo også å bli store nå.

Therese: Vi ser nok heller ingen ende på bleien enda, så tips har jeg ikke mange av. Her styrer vi nå som før med spising osv. En del bra perioder, men langt fra selvernært. Venter på innleggelse ved spiseteamet igjen. Ellers går hun i barnehage og trives vel der, men får hun velge så vil hun være hjemme. Er nok enda ganske slitsomt i barnehagen. Sover enda lur på barnehagedager. Lettere nedsatt hørsel, men ikke noe som skal gjøres med. Hun har fått dren for lenge siden, og det hjalp litt. Mest problemer ved mye støy, det kan bli litt slitsomt for henne.


Skriver heller ikke så veldig mye, mest innom og ser. Svarer der jeg kan ha noe å komme med, men det er vel alt.
maylen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 18:29   #6
Veteranmedlem
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 3,523
MP Rating: 0% (0)
Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.
Sv: Hallo?

Marie er snart 6 år, tenk det. Begynner på skolen neste høst.

CP-spastisk diplegi , hovedsaklig venstre side, går ikke uten støtte. Fullernært via peg. Forsinket utvikling, spesielt nasal i språket, skal følges opp nå før skolestart av Øverby og Bredtvet. Språket kom seg veldig etter fjerning av mandler. Fortsatt bleie, men tisser litt på do ved oppfordring. Alltid blid og fornøyd barnehagejente, med sterke egne meninger
Marian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 19:12   #7
Veteranmedlem
 
maylen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 4,968
MP Rating: 0% (0)
maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.
Sv: Hallo?

Ja, tenk så stor hun er. Fått utsatt skolestart?
Har også mic-key vi bruker daglig, men ikke til alle måltider. Spiser ganske greit i barnehagen. (brødmåltider - ingen middag unntatt pasta - pølse og ris) Akkurat nå er jeg i en periode hvor jeg egentlig er drittlei den, men det går vel over - som det bruker. Også forsinket utvikling, men ikke så mye - ca et år bak ligger hun vel.
maylen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 21:23   #8
Veteranmedlem
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 3,523
MP Rating: 0% (0)
Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.
Sv: Hallo?

Ja vi har utsatt skolestart, hun skulle tross alt vært født i 2003. Hun kan begynne sammen med 2003-barna.
Marian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 22:58   #9
Veteranmedlem
 
maylen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 4,968
MP Rating: 0% (0)
maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.
Sv: Hallo?

Veldig smart. Vi blir nok også å søke om det, men ser det an litt til. Her var terminen på slutten av året. At hun har sterke meninger er jo veldig positivt da, selv om man ikke alltid er så enige i akkurat det.
maylen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2008, 00:33   #10
Supermedlem
 
Theron sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,449
MP Rating: 0% (0)
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hallo?



vet ikke om jeg er en traver heller,
men følte meg litt truffet

Mine to går det fint med, de er nå 3,5 år, har sluttet med bleie nå i sommer, gått over all forventning. Her har det gått i ett lass med klistremerker, stor plaket på do og gevinst for hvert 5 klistremerke,
men sånne triks kjenner dere vel,,,,,,tror av og til en bare må ta tiden til hjelp. Jeg har vært heldig her.

Språket går veldig fint her, skal snart på oppfølging på Haukeland,
er vel helst problemer som utrygghet, de er jo "bubberedd" begge to,,,,,, og samspill med andre barn sliter Marita litt.

Men alt i alt, så går det strålende her. Har skolestart i bakhodet, men det er nå heldigvis noen år til enda.
__________________


Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:29.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com