Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Premature barn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-07-2006, 15:50   #1
Seniormedlem

Gabriela sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: I et stort hus...
Meldinger: 2,344
MP Rating: 0% (0)
Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.
rørt Liten gutt.....(OBS ! SKRYT !)

....STORE SMILEHULL PÅ EPLEKINN (...og med bustehår )

"Typisk meg...alltid blid gutt, jeg..."

*bilder fjernet*

Må jo bare vise dere noen "nye" bilder av lillegutt...eller lillemann er vel bedre nå ...
Iallefall - feiret to-årsdag for noen uker siden og det går fremover sakte men sikkert....

"Jeg har i det siste kavet litt med spising og PEG operasjon, men kanskje slipper jeg for en liten stund iallefall ...for doktoren sa jeg hadde fått fine bollekinn som passet til smilehullene mine...."

*bilder fjernet*

"Klar te' party !! Fått fiiin ny stol som visstnok både spiller og lyser.....sa jeg forresten at jeg kan GÅ nå ??? JAAAA, det er heeeelt sant "

Og til sammenligning...noen uker gammel.....

*bilde fjernet*

Sist endret av Gabriela; 12-09-2006 kl 07:47.
Gabriela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2006, 19:13   #2
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,581
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Liten gutt.....(OBS ! SKRYT !)

jeg måtte...

For det var herlige bilder!!!
Så godt smil og glimt i øyet er det lenge siden jeg har sett.. Nydelig gutt!!
Gammel 12-07-2006, 19:25   #3
Veteranmedlem

Marian sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 3,446
Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.

Nydelig gutt.
Marian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2006, 19:28   #4
VIP-Medlem

Pusa sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,227
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

For en kjekkas!!
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2006, 19:29   #5
Veteranmedlem

Marian sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 3,446
Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.

Forresten, jeg er litt forvirret, har han fått PEG eller skal dere se an litt til?
Marian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2006, 19:31   #6
VIP-Medlem

Irma sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 5,057
Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.

Så vakker han er!

Irma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2006, 19:36   #7
Seniormedlem

Gabriela sin avatar

Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marian
Forresten, jeg er litt forvirret, har han fått PEG eller skal dere se an litt til?
Tusen takk alle sammen...

Marian : Han skal se det an litt til, for de synes han har gjort fremgang de siste tre måneder med vektoppgang og spisingen generelt.
Dessuten vil de bruke mer tid på utredningen enn det de har gjort-vi fikk nemlig innkallelse til operasjon to dager før den skulle finne sted og da uten at han hadde vært til ny pre-operativ vurdering på gastro engang. Så vi var oppe på mandag som var og de bestemte seg for å ha litt "is i magen" - ny vurdering til høsten igjen...
Vi håper på det beste-med eller uten PEG
Gammel 12-07-2006, 21:15   #8
Supermedlem

Jalapeno sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 524
Blogginnlegg: 4
Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.

Så skjønn han er. En skikkelig liten kjekkas
Gammel 12-07-2006, 22:53   #9
Seniormedlem

Honey sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: I huset mitt..
Meldinger: 1,787
Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.

Altså..Jeg måtte bare inn her og få med meg Lillemann Han er bare helt utrolig skjønn Det blikket der og de smilehullene..... Mødre-pass på døtrene deres om noen år.

Hjerteknuser!!
Gammel 12-07-2006, 23:22   #10
Seniormedlem

Gabriela sin avatar

Tusen takk for komplimenter, dere...Ja, han er en liten skjønning - og i tillegg en tøffing slik som mange av de små på dette forumet her....han har kjempet mot så masse i sitt korte liv og er likevel alltid blid som en sol...jeg er sååå stolt av ham

Sist endret av Gabriela; 12-07-2006 kl 23:24.
Gabriela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:16.