Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Premature barn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2006, 21:07   #1
Veteranmedlem

Trulta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 3,093
MP Rating: 0% (0)
Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.
hyper Må bare skryte av Lillemann min!

Lillemann ble født 7 uker fortidlig, han hadde en meget hard start og han var kritisk syk en stund.

Legene var en smule skeptisk til hvordan det hele skulle gå, med tanke på hjerne og hjerte...

Nå, nesten 9 mnd senere har vi fått følgende beskjed:

* Hjertet er HELT FINT!!!
* Han har tatt igjen de andre 9 mnd'ingene motorisk!!

Og det er rett og slett ingen ting som feiler gutten (som vi kan avdekke enda) !!!!!

Jeg er så glad, at jeg klarer ikke få satt ord på det engang!!!
Gammel 07-10-2006, 09:47   #2
Veteranmedlem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nes i Akershus
Meldinger: 4,800
Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Må bare skryte av Lillemann min!

Flotte lillemann!!!
Han er en liten fighter, men det visste vi jo

Gammel 08-10-2006, 19:31   #3
Juniormedlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 33
Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.

Så bra! Kan tenke meg at du er glad og lettet!!!!

Klem fra meg

www.freewebs.com/adelesofie
Lindy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2006, 20:12   #4
Supermedlem

Jalapeno sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 524
Blogginnlegg: 4
Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.

Så fantastisk.
Gammel 14-10-2006, 23:46   #5
Veteranmedlem

Trulta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 3,093
Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk alle sammen!!!

Bare så dere vet det:

Jeg har verdens beste og tøffeste lille/store gutt!!!
Gammel 26-10-2006, 20:34   #6
Medlem

Kamilla_gs sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Molde
Meldinger: 58
Kamilla_gs er som en lysfontene.Kamilla_gs er som en lysfontene.Kamilla_gs er som en lysfontene.Kamilla_gs er som en lysfontene.Kamilla_gs er som en lysfontene.Kamilla_gs er som en lysfontene.Kamilla_gs er som en lysfontene.Kamilla_gs er som en lysfontene.Kamilla_gs er som en lysfontene.Kamilla_gs er som en lysfontene.Kamilla_gs er som en lysfontene.

Dette høres ut for å være en skikkelig tøffing og mamma/pappas godgutt!!
Gammel 26-10-2006, 20:41   #7
Seniormedlem

gurgle sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,854
MP Rating: 100% (1)
gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.

Gammel 26-10-2006, 20:43   #8
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,566
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

so flott Trulta, det er jo kjempefine nyheter!!! Han er no en skjønn Lillemann
Gammel 18-11-2006, 01:52   #9
Supermedlem

Lilleklump sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,382
Blogginnlegg: 1
Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.

åå...såå bra altå!
Lilleklump er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:08.