Sitat:
Opprinnelig postet av maylen
ÅÅå, hva med en liten oppdatering på Thea? Det er utrolig lenge siden vi har hørt noe nå.
|
Ja, det begynner å bli en stund siden sist nå
Går forsåvidt bra med Thea, men det har vært et år med mye opp og ned. Hun har vært mye syk og spist vedlig dårlig, er vedlig sein med pratingen,
så vi har vært hos logoped et par ganger. Men nå ser det ut som at det har løsnet litt. Hun har fått en masse nye ord i det siste. Men det er mest enstavleses ord.
Var på prematurkontroll nå i begynnelsen av februar og fikk vite da at hun har fått astma
. Det forklarer jo hvorfor hun ikke har blitt helt frisk etter hver forkjølelse hun har hatt. Har ikke tal på hvor mange ganger vi har vært hos legen og fått det samme svaret, "bare et virus, vent og se det an". Så jeg var litt lettet da hun endelig fikk en diagnose. Hun har i perioder spist vedlig lite og ikke økt noe særlig i vekt. Veier nå 10,4 kilo.
Så når har vi fått time til ærnæringsfysiolog den 16 mars. Mulig hun må ta en ny ph-måling. Siste uken har hun spist vedlig bra så jeg håper at det rett og slett er astmamedisinene som har gjort at hun er litt friskere all over om du sjønner hva jeg mener. Så vi får nå se hvordan det går fremover.
Men ellers er hun er kjempeblid jente. Lille koseklumpen min er hun
Hvordan går det med Ane da? Kjempe nysjerrig nå