Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Premature barn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-08-2007, 17:41   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 25
MP Rating: 0% (0)
lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.
større søvnbehov?

mine er 3 og et halvt år, født 10 uker før tiden.
de sover fortsatt på dagen, det virker som søvnbehovet er større enn hos andre barn.
har dere merket noe slik?
lillegro er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2007, 01:19   #2
Seniormedlem

Theron sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,682
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: større søvnbehov?

Sitat:
Opprinnelig postet av lillegro
mine er 3 og et halvt år, født 10 uker før tiden.
de sover fortsatt på dagen, det virker som søvnbehovet er større enn hos andre barn.
har dere merket noe slik?
Hei.

Mine tvillinger er 2 år og 7 mnd,,,,de og sover ganske mye, sover 1,5 time i bhg og da må de ofte vekkes, og så sover de 12 timer om natten.

Så dette har jeg og grublet på,,,har ikke noe svar da, men ville bare "si meg enig" i spørsmålet ditt!

http://www.sloganizer.net/en/

Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2007, 08:57   #3
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 25
lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.lillegro er som en uslipt juvél.

takk for svar!
er du også på tvillingforum kanskje?
jeg er der! samme navn, samme dama!
lillegro er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2007, 00:01   #4
Seniormedlem

Theron sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,682
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, jeg har vel vært innom der,,,,,men er ikke aktiv nå, tror isåfall jeg har samme nick

http://www.sloganizer.net/en/

Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2007, 06:15   #5
mac
Supermedlem

mac sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Down under
Meldinger: 1,380
mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.

Vi hadde motsatt problem med vesla vi. Hun sov i snitt 7-8 timer per doegn de foerste 2 aarene. Hun sov ikke en eneste natt gjennom foer hun var naermere 5 aar. Hun sover noe mer naa enn da hun var mindre, blir 7 aar neste mnd og sover vel 8-9 timer per natt. Hun var vel rundt 10 uker tidlig
Gammel 12-08-2007, 22:20   #6
Veteranmedlem

maylen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 4,943
maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.

Eldste født 10 uker før sluttet vel omtrent ved 4 årsalder med "fast" lur på dagen, men hadde en pute med seg i bernehagen i tilfelle han ville sove. Minste født uke 23 er tre år nå og sover helst par timer hver dag, noen ganger mer.
maylen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2007, 23:04   #7
Supermedlem

ceanna sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 689
MP Rating: 100% (1)
ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.

Virker (så langt) som min gutt ikke har behov for så mye søvn. Men det kan jo også ha noe med at han ikke er mye prematur.
Gammel 08-09-2007, 00:57   #8
Seniormedlem

Antiga sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 2,438
Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.

Gutten min født i uke 33 har vel lagt på gjennomsnittet når det gjelder søvnbehov.
Jenten min, også født i uke 33, har trengt godt under gjennomsnittet når det gjelder søvn.
Mine er jo såkalt "store premature". Kan jo være annerledes for enda fortidligfødte.

Jeg vil heller bli mislikt for den jeg er, enn likt for den jeg ikke er.
Antiga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:23.